Wpis z mikrobloga

  • 0
@mleko3-2procent:
Czekam już miesiąc, na początku było zbywanie, opisywanie w formie chatu i ostatecznie odmowa naprawy.
Napisałem po tym po polsku żądanie naprawy z tytułu rękojmi i tego samego dnia prośba o wysyłkę kurierem. Teraz dostałem taką wiadomość. Jak się temat skończy to chyba opiszę całą tą drogę i porównanie z jednym z polskich sklepów, w którym również reklamowałem kask.
A w przypadku zakupu przez internet obowiązuje prawo z kraju konsumenta.
  • Odpowiedz
  • 3
@Aramil:
W przypadku takiego zakupu na luzie można się powoływać na polską rękojmię, która jest jeszcze korzystniejsza niż ogólna dyrektywa EU.
Mówi o tym REGULATION (EC) No 593/2008 OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL of 17 June 2008 on the law applicable to contractual obligations (Rome I).
  • Odpowiedz