Wpis z mikrobloga

@Operator_imadla jeżeli umowa jest na długi okres, są ubezpieczenia (kredytowane), prowizja (kredytowana), nienajlepszy scoring to może tak być. Pytanie też w jakim kanale sprzedaży wnioskujesz o kredyt? Oddział, placówka partnerska, infolinia, pośrednik? Pamiętaj też, że jako osoba fizyczna przy wcześniejszej spłacie kredytu dostajesz proporcjonalny zwrot prowizji i ubezpieczeń (za niewykorzystany okres). Możesz się ze mną skontaktować i poproszę koleżankę z oddziału o kontakt z Tobą - może przeprocesować wniosek podczas rozmowy nagrywanej.
  • Odpowiedz
@Operator_imadla nie odpowiem na to pytanie (szczerze nie wiem). Mogę odpowiedzieć tylko jak to wygląda w oddziale ( ͡º ͜ʖ͡º) Ale jako oddział obsługujemy klientów stacjonarnie oraz kilka osób ma możliwość obsługi na nagrywanym telefonie co się przydaje u klientów pracujących w godzinach pracy oddziału lub będących w delegacji.
  • Odpowiedz