Aktywne Wpisy

PIAN--A_A--KTYWNA +425
źródło: temp_file5907936025314062023
Pobierz
Wypoks +4
RZECZY, KTÓRE MOGŁEM ZROBIĆ WCZEŚNIEJ
W tym wątku piszemy o rzeczach, które mogliśmy zrobić w życiu wcześniej, ale byliśmy głupi i nie wiedzieliśmy, albo po prostu byliśmy leniwi lub rozproszeni innymi rzeczami.
Ja zaczynam
Mogłem
W tym wątku piszemy o rzeczach, które mogliśmy zrobić w życiu wcześniej, ale byliśmy głupi i nie wiedzieliśmy, albo po prostu byliśmy leniwi lub rozproszeni innymi rzeczami.
Ja zaczynam
Mogłem

![Nieistniejące "masowe groby" w Kanadzie [fragment podcastu]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/b3e9c9a59dcfe98620d09f1ff3af46f41f3214293e5ad1cfb44dd94b2cc371d6,q80.png)
jestem dość świeżym graczem w dayz. Gram od ok 3 miesięcy, mam w grze ok 150h i szukam wiedzy!
Mam opanowane podstawowe techniki, całkiem dobrze strzelam (jak na moja perspektywę, pewnie nadal jestem średni) i jedyne co leży to walka PVP na bronie białe.
Szukam jakiś funfactów typu Skrócony LE-MAS okazuje się być bardzo fajną poręczną bronią (zasłyszane od ziomka). Nawet nie chodzi mi o to, że to co napisałem musi okazać się przepisem na sukces, bo wiadomo, tak nie będzie ale coś co sobie mogę sprawdzić później i odnaleźć w tej grze jakiś komfort.
Szukam informacji odnośnie miejscówek do lootowania (może są jakieś lepsze i gorsze), ulubionej linii po której sobie lootujecie mapy. Mapy must have (grałem na Czerno, Livioni, Namalsku i Esseker) Nawet jakieś fajne mody na serwery lub ogólnie jakieś ciekawsze, mniej oczywiste serwry (póki co unikam serwerów PVE o RP). Piszcie wszystko, ulubieni twórcy. Nawet jak macie po prostu jakąś śmieszna historię do napisania z DayZ to piszcie. Cały czas zachwycam się tą grą i nie mogę przestać :D No i rozruszajmy trochę ten tag.
#dayz
- chmury zawsze lecą na wschód
- najważniejsze żeby znaleźć pierwsza strzelbę I iść zapolowac na zwierzynę. Mięsa starczy na 8h grania
-
Survial:
-zwierzyne zabijasz strzalem w glowe, dostaniesz najwiecej miesa po oskorowaniu.