Wpis z mikrobloga

@Cztero0404: i to marne e90 wytrzymało raptem 9 lat w produkcji i już trzeba było gruntownie modernizować. Widać jasno, że wyszło dziadostwo. Nie to co Poldon. 24 lata, to coś znaczy. Bo jak coś jest dobre, to nie trzeba wiele zmieniać. Poza tym opóźnienie BMW widać nawet w późniejszej generacji. Dopiero od f30 zrozumieli, że ponadczasowe i praktyczne nadwozie trzeba podpatrzeć od najlepszych i aż 25 lat zajął im projekt karoserii
  • Odpowiedz
  • 0
@Cztero0404: rok 2004, w Rumunii klepią dalej dacie 1310, zakałę i przestarzały śmietnik, w Kragujevacu klepią Zastavę 101 po kolejnym lifcie, zaś do 2012-14 Ruskie klepią łady - także tyle z tej przestarzałości, wbrew pozorom nie byliśmy jedyni w tworzeniu przestarzałych aut XD
@amath ta, co nie miało sensu poza dostawczym Truckiem, bo faktycznie się sprzedawał
@kimunyest95 ludzie o zamordystycznych skłonnościach również
@PodniebnyMurzyn czasem się jeszcze jakieś kulają, ale rzadko
@
SonyKrokiet - @Cztero0404: rok 2004, w Rumunii klepią dalej dacie 1310, zakałę i prze...

źródło: FSO Truck i pierdzipęd

Pobierz
  • Odpowiedz
rok 2004, w Rumunii klepią dalej dacie 1310, zakałę i przestarzały śmietnik, w Kragujevacu klepią Zastavę 101 po kolejnym lifcie, zaś do 2012-14 Ruskie klepią łady - także tyle z tej przestarzałości,


@SonyKrokiet: Nie ma się czym chwalić
  • Odpowiedz
@SonyKrokiet: w obronie Dacii w wymienionym roku robili Solenzę, protoplastę Logana z wnętrzem i częściami z Clio 2. W obronie ruskich duma, honor i tradycja nie pozwalają im na zakończenie produkcji Buchanki. Za rok sześćdziesięciolecie, za sześć prześcignięcie Garbusa w długości produkowania jednego pojazdu bez większych zmian i tym samym przejęcie korony najdłużej wytwarzanego pojazdu ever.
  • Odpowiedz
@SonyKrokiet: dostawcze robi się dłużej, bo to ma być wół roboczy do zarabiania pieniędzy, a nie żerowanie na konsumpcyjności społeczeństwa i usilne wmawianie, że musi mieć konkretnie ten samochód, albo jego nowe wcielenie. W tym segmencie stosuje się inne patenty na wymuszenie kupna kolejnego pojazdu i zamiast wpychania na siłę bajerów i rysowania bryły na nowo robi się furgon z blachy biodegradowalnej. Co do Ducato to jakieś tam wyraźne zmiany przechodzi,
  • Odpowiedz