Wpis z mikrobloga

  • 0
@9866666 w S22 nie było żadnych problemów. W S23 były ale nie wszystkie egzemplarze były tym dotknięte albo nie było to tak widoczne. Ja zauważyłem po jakichś 2 tygodniach od zakupu kiedy w pracy musiałem porobić trochę zdjęć dokumentów i wszystkie w jednym miejscu rozmazane. Jak się robiło zdjęcia takie normalne, ludzi, krajobrazów itd to ciężko to było zauważyć chociaż przy zoomie było widać że też w tych samych miejscach są delikatnie
  • Odpowiedz
@niemorzliwe: Od modelu Samsung S3 ciągle mam samsungi. Praktycznie każdy model - wymieniam co dwa lata swój i żony telefon - na zmianę. Raz się pokusiłem o Iphone'a 14Pro i tam widziałem przejaskrawienia, albo blury od światła. Czasem robię zdjęcia dokumentów, czy faktur - nic nie zauważyłem u siebie. Może mam szczęście, a może to w internetach recenzenci mają pecha.
  • Odpowiedz
  • 0
@9866666 ale co to za argument że od s3 było dobrze. Problemy pojawiły się w s23.
Dzisiaj byłem w media expert i mieli dwa stanowiska z s24. Robiłem zdjęcia ulotki i na 4 sztuki s24 i s24+ jeden egzemplarz s24 ewidentnie rozmazywał w jednym miejscu. Z tej małej próbki wynika że problem dotyczy jakichś 25% egzemplarzy.
  • Odpowiedz
@niemorzliwe: Bo co roku słyszę i czytam że są jakieś problemy z aparatami. Na szybko wrzucone w chata gpt bo nie chce mi się szukać:

Rozpoznane problemy z aparatem w różnych modelach Samsunga mogą być różnorodne, a niektóre z nich mogą być powiązane z wersjami oprogramowania, które zostały później naprawione poprzez aktualizacje. Oto kilka przypadków problemów z aparatem zgłaszanych w różnych modelach Samsunga:


Samsung Galaxy S20 Ultra: Problemy z autofokusem w
  • Odpowiedz
  • 0
@9866666 czyli Samsung od dawna ma problemy z kontrolą jakości i za kilka tysięcy można kupić od nich sprzęt z wadami fabrycznymi do których się nie przyznają i których nie naprawią w ramach gwarancji. Jak nie różowy ekran i wybuchające baterie to wadliwa optyka.
  • Odpowiedz
@niemorzliwe: Z internetu takie rzeczy można wyczytać, tak. Mi nigdy nic się nie przydarzyło.
Podejrzewam, że kupując z normalnego sklepu (nie jakieś zagraniczne dystrybucje, amazony, iboody itp.), to jak zgłosisz problem to powinni Ci wymienić
  • Odpowiedz
  • 1
@9866666 tak. Myślałem żeby kupić od zaufanego komisu z telefonami (zaufany bo ja tam kupowałem, znajomi tam kupowali i ja tam kiedyś kiedyś sprzedawałem telefon), ale z wymianą byłby tam problem, a w ramach gwarancji to mógłbym zapomnieć o naprawie. Poczekam na promocję w jakimś sklepie z wysyłką i jak coś to skorzystam z 14 dni na odstąpienie od umowy. To telefon dla żony a jej aż tak bardzo się nie śpieszy
  • Odpowiedz