Wpis z mikrobloga

@Wimix21: Dopiero niedawno, przy okazji doniesień o możliwym upadku piranji, dowiedziałem się o tym dlaczego po wydaniu Gothica 3 nawet nie próbowali go naprawić. Nie zrobili tego ponieważ nie było takiego zobowiązania w umowie z Jowood. Umowa z wydawcą była dla nich wystarczającym powodem aby umyć ręce i pozostawić swoich klijentów i fanów serii z nieukończonym produktem. Dranie zrobili to z premedytacją i wyrachowaniem, a najbardziej za taką taktyke był podobno
  • Odpowiedz
@Wimix21: nie Piranha Bytes a JoWooD, czyli wydawca gry szantażował. Chociaż piranie mają swoje grzeszki - przede wszystkim to, że nie potrafią zrobić dobrej gry ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@Saprofit: Jowood, nie wiem czemu ja o piranhi napisałem.
Jowood sabotażował każda cześć gothica, aż szkoda myśleć jak te gry mogłyby być rozwinięte gdyby mieli lepszego wydawce.
G1 niby fajnie się gra, ale na każdym kroku ta gra daje znaki tego, że coś w niej zabrakło. Niby są mody które łatają te dziury, ale wiadomo jak to z tymi modami bywa.
  • Odpowiedz
@Wimix21: nie no, nie można za wszystko winić wydawcę. Jedynka powstawała tyle lat, że po prostu w końcu kiedyś musiała wyjść. Przy trójce to też nie było tak, że JoWood ich naciskało nagle. Piranie powiedzieli "Zrobimy to do X". Pewnie poprosili o przeniesienie terminu na "X+1" ale już wydawca finansujący stworzenie produktu nie może sobie pozwolić na termin X+99.
Przy okazji kolejnych produkcji pokazali jaką skalę są w stanie zaoferować i
  • Odpowiedz