Wpis z mikrobloga

@Kam_sekwaw w sumie to dwie opcje, tańsza: nieszczelności układu chłodzenia, pewnie któraś guma na kruccu chłodnicy cieknie. Nagrzewa się i pod ciśnieniem podczas jazdy wycieka. Droższa, to leje do silnika przez np uszczelkę pod głowicą. Zerknij na korek wlewu oleju czy się tam biała maź nie zbiera.
  • Odpowiedz
@Kam_sekwaw to co na foto to nie jest poziom, nawet nie minimum. To jest już pusty zbiorniczek. Skoro wlewasz i "znika" to gdzieś musi lac. Jak masz gaz to na 99% któras że złączek po przerobieniu układu chłodzenia. Sprawdź wszystkie czarne węże i czy nie ma gdzieś białego nalotu.
  • Odpowiedz
Ale przed założeniem tak samo było.


@Kam_sekwaw: co to za januszex był. żaden normalny warsztat nie zakładał by lpg do nie sprawnego auta aby potem nie bujać z klientem który by mnie obarczał o wszystkie problemy z samochodem.

Jak znika płyn no to MUSI gdzieś się lać, albo nieszczelność na wierzchu, albo uszczelka pod głowicą.
  • Odpowiedz
@Kam_sekwaw Jedź do mechanika, wleją Ci to fluorescencyjne coś i będą szukać. Ewentualnie samemu odpal silnik i szukaj.
Pod samochodem jak postoi trochę to nie robią się plamy od płynu?
  • Odpowiedz