Aktywne Wpisy
SaintWykopek +1555
Ostatnia cyfra po naciśnięciu plusa to twoja dziewczyna
1. skandynawka
2. włoszka
3. latynoska
4. czekoladka
5. hiszpanka
6. polka witaminka
7. azjatka
8. francuzka
9. nigdy nie będziesz miał dziewczyny
0. filipinka
1. skandynawka
2. włoszka
3. latynoska
4. czekoladka
5. hiszpanka
6. polka witaminka
7. azjatka
8. francuzka
9. nigdy nie będziesz miał dziewczyny
0. filipinka
SaintWykopek +496
Kto miał taką latarkę plusuje
Może ktoś przez to przechodził ostatnio i ma jakieś rady/protipy co do zakresu wymiany i problemów montażu/demontażu.
Zrobiłem cały zawias z przodu w E90 w zeszłym roku (wszystkie wahacze przód, drążki, końcówki, gumy stab+łączniki, amory P+T).
Czas na tylne wahacze bo na 99% wszystkie są ori i auto nie prowadzi się tak dobrze jak bym chciał + przy hamowaniu/przyśpieszaniu czuć, że dupa trochę luźna.
Wymiany wszystkiego chciałbym uniknąć, bo #!$%@? ze 3k a to już gruz i tak i nie chce mi się 2 dni siedzieć w garażu + na pewno #!$%@?ę jakąś śrubę, prasować tulei też bym chciał uniknąć, ale zrobię to jak trzeba będzie.
Więc pytanie do was - co trzeba z tyłu zrobić, żeby było dobrze a co można olać?
Na chłopski rozum, w najgorszym stanie będą tuleje, które są najmniejsze/najwęższe, bo dostają najbardziej w dupę.
Wahacze o numerach 14, 18 i 19 wydają się wystarczająco dobrze dostępne i nie trzeba nic prasować, więc zakładam, ze ich wymiana na nowe + nowe śruby i podkładki to dobry start tej roboty.
Zostają 2 dolne wahacze, a raczej ich tuleje gumowe/pływające. Czeka mnie płacz przy ich wymianie? Jakiś zestawik ktoś poleci żeby zrobić demontaż/montaż nowych? Czy zapomnieć o nich i udać, że są OK?
Pozostaje mi tylko toczyć bekę z debilnych januszy próbujących wmówić mi, że 20 letnie auto jest dużo lepsze od nowego, gdy byle jaka naprawa to stres czy plastik nie pęknie przy odkręcaniu albo czy śruba da sie odkręcić xD
Powodzenia mireczku, ale po mojemu to
@cwlmod: nie jest, chyba, że wymienisz wszystkie wahacze i tuleje ( ͡° ͜ʖ ͡°) to wtedy może też nie
https://www.youtube.com/watch?v=4gE_3yVQu6I
Ostatnio jak nie mogłem wykręcić śruby obejmy amortyzatora to troche mi pomógł oszczędzić czas.
@v-tec: dzieki ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
ostatnio ściągałem półosie z tyłu bo robiłem koronki prędkości kół i zmieniałem tarcze hamulcowe, tarcze kotwiczne git są
potencjalnie byłbym w stanie zrzucić ten cały wózek samodzielnie i wymienić wszystko co napisałeś, na ten moment chyba jednak chodzi o to, że po prostu szkoda mi ładować tyle hajsu bo nie dramatu a jeszcze chwilę wytrzymam
nie żebym nie wierzył, ale zawsze lepiej jak człowiek zobaczy luzy na własne oczy to łatwiej się zabrać do roboty xD