Wpis z mikrobloga

Jestem kompletnie zielonym młodym gościem, także proszę o wyrozumiałość xD
Dostałem z PGE umowę do przyłączenie do sieci. Ogólnie wniosek składałem online, zarówno na cele budowlane jak i docelowo. Dla pierwszego określiłem na 08.2024, a docelowo już na 09.2025. W tej umowie natomiast harmonogram przyłączenia wskazany jest jedynie na 09.2025, i ofc jakieś tam info że terminy realizacji projektu, dostarczenia pozwolenia na budowę, robót budowlanych PGE etc są określone na kolejno 6 miesięcy i 14 dni dla robót budowlanych.
Moje pytanie zatem, bo nie kumam. Prąd na cele budowlane który wpisałem we wniosku- kompletnie laskę na to postawiono? Bo no sama budowa jak budowa, ale później jednak roboty po SSO to fajnie ten prąd mieć ze skrzynki, a tu wychodzi z dokumentu jakieś piździsko.

Może ktoś wyjaśnić zielonce na jakiej zasadzie to działa?

#budujzwykopem #budowadomu #pge
  • 10
  • Odpowiedz
@AryanWonderBoi co to znaczy na cele budowlane? ogółem chyva z tego co kojarze to od razu podłączają zwykle skrzynki i te mocniejsze na siłę (czyli budowlane) wtedy wynika, że wpisali ci termin 2025 i wtedy będą oba przyłącza.
  • Odpowiedz
@stuwykopek: Wypełniając online przez ich stronę, jest rubryka i się wybiera czy chcesz mieć na "Plac budowy" czy na "zasilanie docelowe" czy oba. Zaznaczyłem oba, i tam trzeba było wpisać przewidywane terminy rozpoczęcia poboru dla obu opcji.
To po #!$%@? śmiesznie jeśli wpisali mi termin za 1,5 roku #!$%@? wie czemu, gdy termin na prąd budowlany wpisałem na sierpień 2024 xDDDD
  • Odpowiedz
@AryanWonderBoi: jak zaznaczyłeś oba to potraktowali to jako przylacze docelowe z użyciem na cele budowy

Mial bys szybciej bo robił byś na własną rękę przylacze tymczasowe na czas budowy,

Przylacza docelowe robi energetyka a ty płacisz ryczaltem i dlatego dają se 18 miesiecy na to
  • Odpowiedz