Aktywne Wpisy

karollq 0
czemu nikt się nie czepia #indie albo #pakistan o b--ń atomową i im jej nie blokują a #iran już tak? Czy nie powinno być tak że państwa które miały / mają b--ń atomową powinny zwalczać każdy kraj dążący do b---y atomowej? Albo w drugą stronę, zezwolić na to i każdy kraj do odstraszania powinien mieć swoje głowice nuklearne





Hejo. Gdzie w polówce z 2004 r. (9n) znajduje się czujnik temperatury płynu? Nie mogę go zlokalizować :/
Chyba tak, po prawej stronie silnika przy termostacie... tylko nie jestem pewny, a nie mam łatwego dojścia. No jest w tym miejscu co tutaj, na tym zdjęciu... z youtube wziąłem, to jest z polówki 2010 r.
źródło: wykoppll
PobierzNo to będzie to, dzięki :)
Teraz muszę to jakoś wymienić xd
Wymienione. Teraz pytanie czy to było powodem moich problemów xD
Jeszcze raz dzięki za pomoc ;>
+ - tak
Mam problem taki, że raz na 50 razy auto nie odpali mi za pierwszym razem. Kręcę, kręcę, kręcę i c--j. Nie odpali. Wyłączam zapłon i próbuję raz jeszcze — instant. Odpala na dotyk, lepiej niż nowe fury :P Tzn. zawsze (prawie) odpala od kopa
Problem jest taki, że nie ma żadnych błędów. Oczywiście podpinałem pod obd i nic. Wszystko gra, wszystko elegancko :(
Kiedyś miałem jakieś problemy ale zupełnie niezwiązane z tym... no i rzecz jasna od razu lokalizowane i naprawiane.
Ostatnią awarię jaką miałem no to właśnie stacyjka mi się rozleciała :/ Sprężynka poszła i c--j. No ale fachowiec uporał się z tym raz dwa, przyjechał i
@Thorrand: Jak sprawdzałeś pompę paliwa? Bo to dosyć często ona powoduje takie problemy z odpalaniem.
Benzynka 1.4 16v chyba 75 kw
@biskup2k:
Przekręcałem na zapłon i tata słuchał czy się załącza ¯\(ツ)/¯
PS: I przy awarii pompy występują inne problemy, a tutaj ich brak
źródło: 032121111Q
PobierzDzięki :D wymieniłem 3 godziny temu :D
Okeey...
No właśnie, gdy katowaliśmy pod chałupą samochód (że odpalaliśmy go raz po raz z 50 razy) no to za każdym razem dźwięk pompy ten sam... a no raz nie odpalił
Cześć chłopaki!
Sukces połowiczny...
Czujnik był s---------y :)
Co do pompy. Odpiąć wężyk gdzieś paliwowy w komorze, wsadzić w pojemnik i dać na zapłon. Zobaczyć jak leci i co leci. Może masz sitko przy pompie zatkane np albo pobrudzone chociaż nie powinno to być problemem gdzie tak rzadko to występuje. Problem by wtedy był raczej nie tylko przy odpalaniu. Zdjąć kanapę,