Wpis z mikrobloga

Całe życie spędziłem na #polishsource i obecnie emigrowałem na #torrentleech , i tu się okazuje że jestem kompletnie zielony w trackerach. Ma ktoś doświadczenie z TL? Łatwo wylecieć? Na PS wystarczyło się martwić o to żeby seedowac pozycję 48h i tyle, na TL ratio trzeba trzymać. Niby jest pełno wstawek freeleech nie wpływających na ratio ogólne, ale poszczególne wstawki nawet te darmowe mają już swoje ratio, które jak rozumiem już musi mnie obchodzić? na marginesie - chętnie bym się dzielił ale problem w tym że oglądam rzeczy których nikt nie ogląda, lub są zbyt popularne i zbyt duża konkurencja ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 19
  • Odpowiedz
standardowo - musisz mieć otwarty 1 port w routerze żeby być dostępnym i ten sam port ustawiasz w programie do pobierania, na początku pobieraj chodliwe zielone wrzutki bo na nich możesz sobie nabić upload i ratio, typu marvel albo muzyka rap, jak ma dużo leechów znaczy dużo ludzi zaczęło pobierać i będzie wstawka chodliwa, ratio wstawek ciebie nie dotyczy tylko seedowanie 48 h a jesli jest chodliwa wstawka to wyseedujesz wcześniej przez
  • Odpowiedz
  • 1
@kanabiss: zasada z regulaminu cyt. 'Jeżeli więcej niż na 3 pozycjach masz ratio poniżej 0.5, a miałeś możliwość wyseedowania danej pozycji, twoje konto zostanie zbanowane.' - kojarzysz czy dotyczy to też freeleechów? Co to znaczy 'miałeś możliwość wyseedowania'? Porty mam pootwierane i jestem dostępny, ale z doświadczenia z PS wiem jak to mozolnie idzie mimo szybkiego światłowodu.
  • Odpowiedz
Coś robisz nie tak, skoro nie możesz wyseedować czegoś mega popularnego w opór. Ja mając tylko Raspberry Pi 24/7 potrafiłem wbić 1TB uploadu na tylko jednej grze, w którą nigdy nie chciałem zagrać. Poza tym każdy normalny tracker premiuje seedowanie nawet na pusto (czasem nawet są za to bonusy) punktami, za które kupujesz sobie upload.
  • Odpowiedz