Wpis z mikrobloga

@Polacco00: do podstawowej diagnostyki to kup Vgate 4.0 najlepiej (na Ali po 70zl znajdzisz) i jesli masz Androida to aplikacje Bimmer tool. Do kodowania to juz faktycznie lepiej kabel Kdcan i ncsexpert. Kabel kdcan też możesz podłączyć do telefonu przejściówka OTG.
@Polacco00: no jak z EU to masz silnik 3.0 ale w Canadzie/Stanach był też 23i czyli 2.5l.
Może to NOX ci powodować dławienie podczas wyprzedzania, może być zapchany albo na wykończeniu lepiej go NOXemem podmienić.
@Polacco00: Tak, sam kupowałem od Kaspara z bimmerprofs, do tego jest tam cała analiza cyklu pracy N53 i jego problemów, z czego mogą wynikać. Tylko nie pamiętam jaką wersję kupiłem ale bez żadnego przerabiania i problemy zniknęły, a do tego palił mi litr mniej xD.
Noxa się nie opłaca robić bo problem wróci po roku, gdyż trzeba całego kata wymienić (8k pln).\

129 jest dla N53B30 z EU