Wpis z mikrobloga

Złożyłem reklamację w Media expert. Myślałem że się nie odezwą i reklamacja uznana. A Tu 9 min przed północą, wczoraj odezwali się. No zabrakło 9 min na uznanie reklamacji. Taka wiadomość mi przesłali.

Dzień dobry,
w nawiązaniu do wcześniejszej korespondencji, informuję, że oczekujemy na dostarczenie ekspertyzy technicznej, wykonanej przez profesjonalny serwis.

W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową zaproponujemy bezpłatną naprawę.

Oznacza to, że na tym etapie, sprzedawca nie uwzględnia wniesionego żądania.

O postępach w realizacji zgłoszenia poinformujemy w kolejnych wiadomościach.

Ktoś wie jak z tym sobie poradzić? Czy taka decyzja w ogóle jest decyzja? No odrzucają bo serwis się spóźnił
  • 33
@Dzieciol33: ciebie gówno obchodzi, co oni robią. Mieli czas na ustosunkowanie się, a ta wiadomość nie jest ustosunkowaniem. Mam nadzieję, że zgłaszałeś w ramach rękojmi. Jeśli tak to wyślij im maila, wklej odpowiednie linki do uokik i zapytaj kiedy zwrócą ci pieniądze, bo roszczenie już uznali nie robiąc nic. Krótki z nimi. Ja się tydzień przepychałem z tym gównosklepem, a jak ich postraszyłem, to nagle o numer konta poprosili.
@Wychwalany: to jest głupie prawo. Po za tym z tej odpowiedzi nie wynika że obejrzeli produkt. Napisali że wysłali go do serwisu. I czekają na odpowiedź od serwisu. Czyli to serwis ogląda a nie oni