#yamaha #motocykle #motocykleboners Plusy i minusy zakupu nowej xsr700? Słucham za i przeciw. Cena 8 letniej u----i 25 000PLN (z niepewną przeszłością) Cena nowej z salonu 35 000PLN
Nówka, ogólnie ceny 2-5 letnich motocykli to kosmos, dokładasz pare k i masz nówke nie śmiganą, na otomoto sa nawet parełki droższe niz salon wystawia a to juz nie czasy ze salony nie mają nic na stanie.
@stanley88: kolego tutaj się niema nad czym zastanawiać bierz nówkę. A tych co za używany 8 letni motocykl chcą o 10 tys mniej zwyczajnie pogieło. Dlamnie motocykl który niema ŻADNEGO uszkodzenia i ma przejechane 1 tys km i ma rok albo niema przebiegu ale ma 3 lata od razu -5tys zł na starcie. Trzeba być głupim aby za produkowany używany motocykl płacić 70% nowego.
@mpetrumnigrum przerobione, wydech i opony czy mocowanie tablicy nie są funkcjonalne ? Pierwsze słyszę. Raczej ma same plusy. No i wygląd też na plus. Wg mnie
@mpetrumnigrum przerobione, wydech i opony czy mocowanie tablicy nie są funkcjonalne ? Pierwsze słyszę. Raczej ma same plusy. No i wygląd też na plus. Wg mnie
@stanley88: Opieram się na twoim zdjęciu. 1.wymienione siedzenie na cieńsze i krótsze. 2. Cały syf podczas jazdy czy to po mokrym asfalcie czy też suchym leci ci na plecy. Czyli po deszczu po 10km masz mokre
@stanley88: Oraz pewnie jeszcze coś z tego urwiesz. Chyba w tym wypadku lepiej brać nową. Tylko wiadomo, trzeba doliczyć koszty przeglądów serwisowych.
@brh77603: ogólnie ceny używanych motocykli to jest jakiś kosmos. Na przykład - kup dziś sensownego Horneta 600 z lat 2000-2007 do 10k - pozdrawiam, sami sprzedawcy co wiedzą co mają.
Raz na grupie na fb typ wystawił Suzuki DL650 V-Strom z 2012 roku z przebiegiem rzędu 20k km za - uwaga - 28k zł. No okej, sprzęt miał jakiś szpej, bo kufry, wysoka szybą, gmole, ale czacha do lakierowania, mniejsze
@FFireBlade954 coś tańszego ładniejszego co jedzie? Niestety xsr900 to już koszt 50k. Yamaha trzyma cenę i to jest jej plus. Fajna baza pod scramblera.
@mpetrumnigrum: straszne głupoty gadasz, w lusterkach widać dobrze, wydech jest fajny a wywalenie ogona to konieczność, nawet jak się uwalisz w deszczu, lakier się okleja ppf a nie płacze. Ja ogon wywaliłem w 2 dniu posiadania moto i mam w nosie czasami brudną kurtkę.
straszne głupoty gadasz, w lusterkach widać dobrze, wydech jest fajny a wywalenie ogona to konieczność, nawet jak się uwalisz w deszczu, lakier się okleja ppf a nie płacze. Ja ogon wywaliłem w 2 dniu posiadania moto i mam w nosie czasami brudną kurtkę.
@wiktorbo: Oooo stary, to co napisałeś brzmi jak: jak powiedzieć że twoje doświadczenie w jeździe jest małe, nie mówiąc tego wprost.
W lusterkach widać dobrze chyba jak masz rączki jak patyczki. U mnie w motocyklach abym cokolwiek zobaczył to muszę mieć lusterka mocno szersze
Plusy i minusy zakupu nowej xsr700?
Słucham za i przeciw.
Cena 8 letniej u----i 25 000PLN (z niepewną przeszłością)
Cena nowej z salonu 35 000PLN
A tych co za używany 8 letni motocykl chcą o 10 tys mniej zwyczajnie pogieło.
Dlamnie motocykl który niema ŻADNEGO uszkodzenia i ma przejechane 1 tys km i ma rok albo niema przebiegu ale ma 3 lata od razu -5tys zł na starcie. Trzeba być głupim aby za produkowany używany motocykl płacić 70% nowego.
@stanley88:
Opieram się na twoim zdjęciu.
1.wymienione siedzenie na cieńsze i krótsze.
2. Cały syf podczas jazdy czy to po mokrym asfalcie czy też suchym leci ci na plecy. Czyli po deszczu po 10km masz mokre
@stanley88: Oraz pewnie jeszcze coś z tego urwiesz. Chyba w tym wypadku lepiej brać nową. Tylko wiadomo, trzeba doliczyć koszty przeglądów serwisowych.
Raz na grupie na fb typ wystawił Suzuki DL650 V-Strom z 2012 roku z przebiegiem rzędu 20k km za - uwaga - 28k zł. No okej, sprzęt miał jakiś szpej, bo kufry, wysoka szybą, gmole, ale czacha do lakierowania, mniejsze
@wiktorbo: Oooo stary, to co napisałeś brzmi jak:
jak powiedzieć że twoje doświadczenie w jeździe jest małe, nie mówiąc tego wprost.
W lusterkach widać dobrze chyba jak masz rączki jak patyczki. U mnie w motocyklach abym cokolwiek zobaczył to muszę mieć lusterka mocno szersze