Wpis z mikrobloga

#luxmed #afera #zdrowie #praca

Od jakiegoś czasu praktycznie nie ma możliwości na umówienie się na wizytę w #luxmed. Dzisiaj moja dziewczyna odkryła, że przy kompletnym braku terminów na badanie jak się wyloguje z aplikacji i wejdzie na stronę niezalogowana jest masa dostępnych terminów odpłatnie dosłownie co 15 minut.
Zadzwoniliśmy na infolinię i kobieta tłumaczyła, że #luxmed wynajmuje gabinety lekarzom (lekarzom freelancerom XD), którzy działają poza pakietem.
Ja kupiłem pakiet od agenta, który przyjechał do mnie do domu i tłumaczył, że będę miał "PRAWO PIERWSZEŃSTWA". Czyli jak to on tłumaczył dzwoniąc na infolinię i podając te hasło dostanę szybciej termin lub wizytę w innej przychodni, za którą Luxmed pokryje koszty. Ostatnio zweryfikowałem to z panią na infolinii i oczywiście okazało się to wierutną bzdurą. Coś tłumaczyła że na infolinii ona widzi inne terminy niż w aplikacji i dlatego mogą się różnić ale prawo pierwszeństwa to w sumie nie istnieje.

Jesteśmy wszyscy elegancko robieni w butelkę przez Luxmed, które zbudowało bazę klientów z abonamentem po czym ścięło liczbę gabinetów i lekarzy dostępnych dla tych klientów i przełożyło dla odpłatnych? Na ten moment tak to dla mnie wygląda. Jestem #!$%@? bo miałem parę wizyt, które czekałem po 3 miesiące a łożę na to gowno regularnie co miesiąc 200 zł.
pejootl - #luxmed #afera #zdrowie #praca 

Od jakiegoś czasu praktycznie nie ma możli...

źródło: image_picker_EF373565-FB8C-407C-9EF2-6667A11C1CA4-21432-0000054E9143890F

Pobierz
  • 233
  • Odpowiedz
@pejootl:
Czekałem na teleporadę miesiąc. Lekarz nie zadzwonił, po reklamacji, lekarz miał do mnie zadzwonić. Też tego nie zrobił.
I teraz hit, miał do mnie zadzwonić inny lekarz, zadzwonił i zaprosił na wizytę stacjonarną za kolejny miesiąc, bo on przez telefon nie udziela porad i nie może wypisać mi leków XDDDDD.

Abonament bardzo szybko został wypowiedziany.
  • Odpowiedz
@pejootl: a czy nie było już jakiejś akcji UOKIK dotyczącej tych terminów w luxmed? Imo warto grillować temat i wysyłać pisma, iż to narusza zbiorowe interesy konsumentów. Mając w planach wizytę u 3 różnych specjalistów - sprawdzałam za wczasy, zawsze pusto i ewentualnie termin na cito jak coś wpadło, bo ktoś zrezygnował, a miałam jeden z lepszych pakietów.
  • Odpowiedz
@pejootl każdy lekarz, podpisując umowę z luxmedem czy inną tego typu sieciówką, deklaruje ilu chce mieć pacjentów prywatnych (i ma % od wizyty, z reguły mając możliwość ustalenia kosztu wizyty) a ilu "pakietowych" (gdzie za tego pacjenta ma konkretną stawkę w PLN). Za pakietowego dostaje mniej pieniędzy, więc część lekarzy w ogóle rezygnuje z przyjmowania pacjentów z pakietu, takie ich prawo. Stąd może wynikać brak wolnych terminów w ramach wszelakich pakietów.
  • Odpowiedz
@pejootl: kolejny dowód na to, że państwowe jest lepsze. Ale banda korwinoidów myśli, że można niedofinansować np. ochrony zdrowia, narzekać na problemy wynikajace z niedofinansowania i na tej podstawie z dupy twierdzić, że prywaciarz, których chce wymaksować zysk, będzie wydajniejszy xD
  • Odpowiedz
@szybki_zuk: mam beke jak tacy ludzie jak ty sie wypowiadaja xD

ja mam "za darmo" z firmy i miliard razy lepsze niż NFZ, na NFZ endykronolog to chyba pare lat czekania, Gastrolog z 1.5 roku xD powodzenia xDDD
  • Odpowiedz
@pejootl: Zgłoś do B.I.O. prowadzonego przez Krzysztofa K.
On robi porządek chwila moment z takimi sprawami. Prezydent, Ministrowie, Policja są zasypani pismami o sprawie.
  • Odpowiedz
@pejootl Masz coś takiego w umowie jak standardy dostępności, gdzie są określone terminy w jakim luxmed musi zapewnić Ci wizytę u specjalisty. Jeżeli nie ma takiego terminu to możesz iść do innego lekarza prywatnie, wystawia Ci fakturę a Ty w systemie składasz wniosek o refundacje.
  • Odpowiedz
@pejootl: Od lat to norma:
https://www.money.pl/gospodarka/pracownicy-prywatnej-sluzby-zdrowia-ujawniaja-to-mamy-przemilczec-6795665975478784a.html

Dostępność usług w ramach prywatnych pakietów medycznych to fikcja. Kulisy umawiania wizyt, do których udało nam się dotrzeć, są szokujące. Pacjenci bez abonamentu mają łatwiejszy dostęp do lekarzy i badań, niż osoby, które mają pakiet. Osoby, z którymi rozmawiamy, przekonują, że otrzymują polecenie, co należy pacjentowi mówić, a co trzeba przemilczeć. Oficjalnie za to firmy skarżą się na szereg problemów - od niskich pieniędzy po
  • Odpowiedz
@pejootl: W takich wypadkach robi się następująco (lo ile ubezpieczenie masz od pracodawcy). Znajdujesz numer do swojego opiekuna klienta (najczesciej ma go HR), dzwonisz do niego i mowsz, ze nie ma terminow a zgodnie z umowa Luxmed ma Ci znalezc termin w max 3 dni. Terminy zawsze się znajdują.
  • Odpowiedz
@pejootl: Lux Med to TRAGEDIA. Regularnie się loguję i szukam terminów do różnych lekarzy i zawsze brak terminów. Dziewczyna mówi, żeby się logować o innej porze, ale to bzdury - już dawno zauważyłem, że jak masz abonament to jesteś gorzej traktowany xd
  • Odpowiedz