Wpis z mikrobloga

Hej Mirki,

Złożyłem zamówienie przez @pysznepl i kurier nie dostarczył mojego zamówienia (chyba pomylił adres i zostawił zamówienie pod innymi drzwiami), kontaktowałem się przez czat, koleś wyraźnie robił fikołki i zlał mnie byleby nie przyznać mi zwrotu, mimo, że wyraźnie mam udokumentowane, że dostawa do mnie nie dotarła. Jakie są inne sposoby by złożyć reklamację, niestety zamówienie opłacone przez blik i nie widzę możliwości zwrotu środków przez bank ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#pyszne #kichopyta #afera
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Grash-Varrag-Arushat: Niestety nie, pisałem jeszcze do supportu, też nie odnieśli się w żaden sposób do dowodów, że zamówienie dostarczone zostało nie pod ten adres, tylko krótko odpisali "Zamówienie zostało dostarczone pod adres XYZ (tj. adres mojego zamieszkania)" ¯\(ツ)/¯ Nie mam dalszych opcji, bo w sumie na każdą kolejną wiadomość będą odpisywać tak samo. Więc jedyne co mogłem zrobić to zrezygnować korzystania z ich usług. Niestety płatność była realizowana przez BLIK
  • Odpowiedz