Wpis z mikrobloga

@FejsFak:

dzieli się wtedy taki projekt na mniejsze części i każdą koduje się oddzielnie (dziel) a później łączy się wszystko w całość (rządź - w rozumieniu zarządzania poszczególnymi częściami). Każdy większy projekt można w ten sposób sobie usprawnić.


To po prostu nazywa się "zarządzaniem" i ma niewiele wspólnego z taktyką wymyśloną przez Juliusza Cezara.

Tak na marginesie - idea "dziel i rządź" jest niepolecana w miejscu pracy, bo powoduje wzrost animozji
  • 0
"dziel i rządź" jest niepolecana w miejscu pracy, bo powoduje wzrost animozji i niechęci pracowników wobec siebie


@adamczo: nie wiem jak ty sobie wyobrażasz działanie firmy bez tej taktyki, w jaki sposób podzielisz obowiązki między pracowników bez "dziel" i jak będziesz zarządzał zasobami ludzkimi i nie tylko bez "rządź"?
@FejsFak: prawdopodobnie myślisz o "dziel i zwycieżaj", a nie "dziel i rządź". Jedno się z drugiego wywodzi, ale to jednak dwie różne rzeczy.
  • 0
Jedno się z drugiego wywodzi, ale to jednak dwie różne rzeczy.


@wlan0: i pewnie nie potrafisz powiedzieć czym się różnią te dwie "zupełnie różne" rzeczy a nawet jak już coś wymyślisz to się okaże, że to gówno prawda