Cześć, zabookowałem sobie wczoraj wieczorem nocleg na bookingu, rezerwacja potwierdzona, wszystko wygląda ok. W nocy dostaje wiadomość z obiektu, że niestety mój apartament nie jest dostępny, ponieważ został w tym samym czasie zarezerwowany z innego systemu i booking nie zdążył go zablokować. Nie są też w stanie zapewnić mi innego apartamentu.
Co najlepiej teraz zrobić? Kręcić aferę z supportem bookingu czy odpuścić?
Rezerwacja nadal jest oznaczona jako aktywna. Dodatkowo, odkąd zarezerwowałem ten apartament, wszystkie inne sensowne zostały wyprzedane, więc jestem trochę w dupie przez to.
Będę wdzięczny za rady, bo nie uśmiecha mi się płacić 6x tyle za noc ( ͡°͜ʖ͡°)
@Vecuronium: Napisz do nich przez booking (nie inaczej), z prośbą, żeby zaproponowali zatem inne rozwiązanie. Nie daj się namówić na anulowanie rezerwacji z Twojej strony
@Vecuronium: uroki rezerwowania ostatnich dostępnych pokoi ¯\(ツ)/¯ IMO nic nie osiągniesz z kręcenia gównoburzy oprócz kodu rabatowego od booking jeśli skontaktujesz się z ich supportem. Czasem biuro obsługi bookingu znajduje alternatywny nocleg JEŚLI to był nocleg opłacony z góry - tu wnoszę że była sama rezerwacja.
Na pałe nie jedz bo pocałujesz klamkę. Pewnie to nie jest coś co chciałeś przeczytać ale lepsze to niż łudzić się że wyawanturujesz nocleg
@thorgoth fakt, wolałbym przeczytać coś innego :) napisałem im póki co wiadomość, żeby zaproponowali rozwiązanie sytuacji. W razie czego spróbuję jeszcze do supportu pisać, a w międzyczasie niestety zabookuje coś innego. Swoją drogą, Bratysława pod względem noclegów jest strasznie z-----a...
@Vecuronium kiedyś booking był mocniej prokliencki, ale jak zawsze ludzie zaczęli nadużywać. Teraz często jesteś w totalnej dupie nawet jak się okaże na miejscu, że jest coś nie tak. Znajdź inny hotel i odpuść, możesz liczyć co najwyżej na jakiś kod rabatowy, który okaże się, że nie łączy się z “promocja” i wyjdzie drożej niż booking na aplikacji xD
@Vecuronium: załatwiaj przez support. Jak miałem problem z obiektem i chciałem to załatwić bezpośrednio to niestety też twierdzili, że nie mają żadnych propozycji dla mnie. Po kontakcie z supportem to już była inna rozmowa i pokój się znalazł i też możliwość przeniesienia się do zaprzyjaźnionego obiektu o podobnym standardzie i jeszcze cześć kwoty mi zwrócili, także może da się coś ugrać. Booking jeszcze ani razu mnie na lodzie nie zostawił.
Po kontakcie z supportem znaleźli mi alternatywny nocleg. Z uwagi na to, że w tym terminie wszystko co tańsze się rozeszło, dopłacą mi różnice do fajnego hotelu (ok. 1700 zł dopłaty), także jestem zadowolony
@Ka4az ja trochę też. Mogli mnie zlać i powiedzieć, że to nie ich wina, a jednak wzięli to na klatę i stanęli na wysokości zadania. Mają bardzo spoko infolinię i co ciekawe - babka powiedziała że moje niecałe 400 euro dopłaty to i tak nie jest dużo, bo zdarzają im się dopłaty po 1000 euro :) więc warto do nich zadzwonić w razie problemów takich jak moje ;)
Cześć, zabookowałem sobie wczoraj wieczorem nocleg na bookingu, rezerwacja potwierdzona, wszystko wygląda ok. W nocy dostaje wiadomość z obiektu, że niestety mój apartament nie jest dostępny, ponieważ został w tym samym czasie zarezerwowany z innego systemu i booking nie zdążył go zablokować. Nie są też w stanie zapewnić mi innego apartamentu.
Co najlepiej teraz zrobić? Kręcić aferę z supportem bookingu czy odpuścić?
Rezerwacja nadal jest oznaczona jako aktywna.
Dodatkowo, odkąd zarezerwowałem ten apartament, wszystkie inne sensowne zostały wyprzedane, więc jestem trochę w dupie przez to.
Będę wdzięczny za rady, bo nie uśmiecha mi się płacić 6x tyle za noc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie daj się namówić na anulowanie rezerwacji z Twojej strony
Czasem biuro obsługi bookingu znajduje alternatywny nocleg JEŚLI to był nocleg opłacony z góry - tu wnoszę że była sama rezerwacja.
Na pałe nie jedz bo pocałujesz klamkę. Pewnie to nie jest coś co chciałeś przeczytać ale lepsze to niż łudzić się że wyawanturujesz nocleg
Mały update: sprawa załatwiona:)
Po kontakcie z supportem znaleźli mi alternatywny nocleg. Z uwagi na to, że w tym terminie wszystko co tańsze się rozeszło, dopłacą mi różnice do fajnego hotelu (ok. 1700 zł dopłaty), także jestem zadowolony
Ciekawe czy host