Wpis z mikrobloga

#booking #podroze #podrozujzwykopem #kiciochpyta

Cześć, zabookowałem sobie wczoraj wieczorem nocleg na bookingu, rezerwacja potwierdzona, wszystko wygląda ok. W nocy dostaje wiadomość z obiektu, że niestety mój apartament nie jest dostępny, ponieważ został w tym samym czasie zarezerwowany z innego systemu i booking nie zdążył go zablokować. Nie są też w stanie zapewnić mi innego apartamentu.

Co najlepiej teraz zrobić? Kręcić aferę z supportem bookingu czy odpuścić?

Rezerwacja nadal jest oznaczona jako aktywna.
Dodatkowo, odkąd zarezerwowałem ten apartament, wszystkie inne sensowne zostały wyprzedane, więc jestem trochę w dupie przez to.

Będę wdzięczny za rady, bo nie uśmiecha mi się płacić 6x tyle za noc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Vecuronium: uroki rezerwowania ostatnich dostępnych pokoi ¯\(ツ)/¯ IMO nic nie osiągniesz z kręcenia gównoburzy oprócz kodu rabatowego od booking jeśli skontaktujesz się z ich supportem.
Czasem biuro obsługi bookingu znajduje alternatywny nocleg JEŚLI to był nocleg opłacony z góry - tu wnoszę że była sama rezerwacja.

Na pałe nie jedz bo pocałujesz klamkę. Pewnie to nie jest coś co chciałeś przeczytać ale lepsze to niż łudzić się że wyawanturujesz nocleg
  • Odpowiedz
  • 0
@thorgoth fakt, wolałbym przeczytać coś innego :) napisałem im póki co wiadomość, żeby zaproponowali rozwiązanie sytuacji. W razie czego spróbuję jeszcze do supportu pisać, a w międzyczasie niestety zabookuje coś innego. Swoją drogą, Bratysława pod względem noclegów jest strasznie z-----a...
  • Odpowiedz
@Vecuronium kiedyś booking był mocniej prokliencki, ale jak zawsze ludzie zaczęli nadużywać. Teraz często jesteś w totalnej dupie nawet jak się okaże na miejscu, że jest coś nie tak. Znajdź inny hotel i odpuść, możesz liczyć co najwyżej na jakiś kod rabatowy, który okaże się, że nie łączy się z “promocja” i wyjdzie drożej niż booking na aplikacji xD
  • Odpowiedz
@Vecuronium: załatwiaj przez support. Jak miałem problem z obiektem i chciałem to załatwić bezpośrednio to niestety też twierdzili, że nie mają żadnych propozycji dla mnie. Po kontakcie z supportem to już była inna rozmowa i pokój się znalazł i też możliwość przeniesienia się do zaprzyjaźnionego obiektu o podobnym standardzie i jeszcze cześć kwoty mi zwrócili, także może da się coś ugrać. Booking jeszcze ani razu mnie na lodzie nie zostawił.
  • Odpowiedz
  • 3
@Kruszoe @Ka4az @thorgoth @odysjestem

Mały update: sprawa załatwiona:)

Po kontakcie z supportem znaleźli mi alternatywny nocleg. Z uwagi na to, że w tym terminie wszystko co tańsze się rozeszło, dopłacą mi różnice do fajnego hotelu (ok. 1700 zł dopłaty), także jestem zadowolony
  • Odpowiedz
  • 1
@Ka4az ja trochę też. Mogli mnie zlać i powiedzieć, że to nie ich wina, a jednak wzięli to na klatę i stanęli na wysokości zadania. Mają bardzo spoko infolinię i co ciekawe - babka powiedziała że moje niecałe 400 euro dopłaty to i tak nie jest dużo, bo zdarzają im się dopłaty po 1000 euro :) więc warto do nich zadzwonić w razie problemów takich jak moje ;)

Ciekawe czy host
  • Odpowiedz