#motoryzacja ktoś wie jaki jest średni koszt w aso skoda (Gdańsk) na sprawdzenie "mieszanka za uboga" P0171 pomimo pare czujników OE wymienione i dalej ma duże spalanie 11-13l BP95
@cookieminer Hehehe najgorszy typ błędu do diagnozy. W ASO będą wymieniać po kolei i to jedyna forma diagnozy. Nie łudź się że będzie lepiej. Ale widać że latałeś po amatorach mechanikach. Taki błąd zazwyczaj to nieszczelność gdzieś na dolocie. Jak jest duża nieszczelność można ją znaleźć za pomocą dymomierza. Natomiast najczęściej jednak jest to nie do znalezienia i trzeba po kolei wymieniać poszczególne elementy aż do trafienia na właściwy. Przykładowe przyczyny z którymi się już spotkałem: 1. Nieszczelna obudowa filtra powietrza 2. Niedokręcona swieca zaplonowa 3. Nieszczelna pokrywa zaworow 4. Nieszczelny intercooler ( to akurat najłatwiejsze do znalezienia) 5.
4. Nieszczelny intercooler ( to akurat najłatwiejsze do znalezienia)
@ziomus13: nieszczelny icek raczej nie wywali błędu ja mialem nieszczelny IC w dieslu i nie miałem żadnego błędu, po prostu auto się nie rozpędzało. wymieniłem na nowy i wszystko wróciło do normy. dziura była w starym przetarta rurka.
No i nie powiedziałbym aby nieszczelny IC był najłatwiejszy do sprawdzania, u mnie można to było ocenić dopiero jak miałem ICka na stole
@ziomus13: pewnie też zależy od tego gdzie jest dziura. Jak za czujnikiem to może nie pokazać :d a nie wiem jak to jest u mnie czy czujnik przy wejściu czy przy wyjściu z icka. bo ma rury po lewej stronie.
#rosja #ukraina Niesamowite jest to, że my polacy pomagamy w upadku wschodniej kultury europejskiej. Przez stulecia nasza kultura była bliska kulturze rosyjskiej. Nagle wszyscy chcą zachodu, który dąży do likwidacji tego co budowaliśmy przez setki lat. Upadek Rosji, nie jest nam na rękę.
1. Nieszczelna obudowa filtra powietrza
2. Niedokręcona swieca zaplonowa
3. Nieszczelna pokrywa zaworow
4. Nieszczelny intercooler ( to akurat najłatwiejsze do znalezienia)
5.
@ziomus13: nieszczelny icek raczej nie wywali błędu
ja mialem nieszczelny IC w dieslu i nie miałem żadnego błędu, po prostu auto się nie rozpędzało. wymieniłem na nowy i wszystko wróciło do normy. dziura była w starym przetarta rurka.
No i nie powiedziałbym aby nieszczelny IC był najłatwiejszy do sprawdzania, u mnie można to było ocenić dopiero jak miałem ICka na stole
Jak za czujnikiem to może nie pokazać :d a nie wiem jak to jest u mnie czy czujnik przy wejściu czy przy wyjściu z icka. bo ma rury po lewej stronie.