Wpis z mikrobloga

Na moim ulubionym wpadł obszerny test Scenica e tech. Widać, że Renault naprawdę się przyłożyło do tego auta. Ma wiele fajnych rozwiązań. Np przycisk obok portu ładowania do natychmiastowego rozpoczęcia (pomocne gdy jest z reguły zaprogramowane).
Ten "magiczny" szklany dach, po zaciemnieniu jest biały a nie czarny jak normalne przyciemnienie, więc nie będzie nagrzewać wnętrza.
Bardzo czytelny wskaźnik zasięgu, pokazujący również minimalny zasięg (130 km/h, 5 stopni C).
2 tryby do "wspomagaczy", również tych obowiązkowych. 1 w którym są włączone, drugi który można spersonalizować i uruchamiać przyciskiem przy kierownicy.
Działanie multimediów świetne.
Zużycie jeszcze nie dość miarodajne, jeździli po Hiszpanii, w górzystych terenach.
Ładowanie średnie, 14-80% 36 minut. Może to poprawią softem, bo w Ariyi trochę lepiej wypada.
W ogóle bateria 87 kWh jest identyczna jak 60 kWh, więc czysto teoretycznie mogłaby wpaść do Megane. Oczywiście jak to w Renault, bateria jest rozbieralna do pojedynczego ogniwa.
Link do filmu, co prawda po francusku ale z reguły działają angielskie napisy na YT. A zawsze można oglądać obrazki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://youtu.be/Rto1ClcTjas?si=5nfTbmVgOMs6uv7g

#samochodyelektryczne #renault
PiotrFr - Na moim ulubionym wpadł obszerny test Scenica e tech. Widać, że Renault nap...

źródło: temp_file7518443043949531694

Pobierz
  • Odpowiedz