Wpis z mikrobloga

  • 0
@Mega_Smieszek: poczytałem komentarze na temat trudności tej gry i z tego co piszą ludzie to najlepiej wybrać Hard 2 bo on jest w tej grze jak poziom normalny tak naprawdę. Z kolei normal jest zbyt łatwy i to już od początku tej gry
@agent_resistance: właśnie nie czuje tego klimatu pt. gram na Hard, bo wtedy lepsze doznania... Chcesz doznań, zapisz się na muai tai, albo chociaż idź na siłkę, a nie sap przy padzie/myszce. Inna rzecz, że faktycznie dzisiejszy normal jest jak dekadę temu easy.
Zależy od gry, bo sam często zjeżdżam z poziomem trudności, bo mechanika walki np. jest męcząca, a nie o sama walkę per se chodzi w grze, ale zdarza mi
@Edenes @agent_resistance @qciek Są gry, w których poziom trudności na high lub wyżej to zupełnie inne doznanie jak np. The last of us lub seria Arkham, gdzie zabraknie tych piorunków a otoczy cię dużo przeciwników to gra robi się strasznie trudna i zmusza do innej taktyki.

A w grach, w których wiem ze bedzie NG+ to wolę sobie dopakować postać na maxa i bawić się tym co gra dała na trudniejszym poziomie
@Edenes: @Mega_Smieszek dlatego pisałem, że różnie bywa. Są gry, w których wraz z wyższym poziomem trudności ilość skilli zlodupcow rośnie, albo mają inne, bardziej zaskakujące mechaniki i to jest spoko. Wkurza mnie natomiast robienie lvli Hard, super Hard, ultra Hard, mega ultra über giga blyat Hard tylko po to, żeby zrobić z każdego moba gąbkę na pociski, o bossach nie wspomnę. Tu niestety większość gier wybiera ten model
Inna sprawa, że
  • 0
@grzysztof: czy hard 1 zmusza do ciągłego skradania? Mi właśnie zależy na tym ,żeby gra wymuszała na mnie często skradanie się a nie ,że wchodzę na luzie i wszystkich wybijam bronią bez żadnego wysiłku. Często ginąłeś na hard 1? Rozumiem ,że z kolei hard 2 jest za trudny?