Wpis z mikrobloga

@its_over_for_chlop ale z fizyki to nie byłeś orłem chyba. Zbiornik wyrównawczy masz wyżej niż chłodnicę a skoro miałeś go pełny to jakim cudem miało nie być w chłodnicy? Teoretycznie tylko w przypadku zapowietrzenia układu ale wtedy by ci się auto gotowało.
Pytanie dotyczy tego czy dolewa sie do zbiornika wyrównawczego i do chłodnicy (podobno jest jakis korek wlewu)


@its_over_for_chlop: przecież to jest ten sam układ, jak masz max na zbiorniczku i dolejesz do chłodnicy to będziesz mieć więcej niż max na zbiorniczku. No i pytanie które już padło - co w tym serwisie robili, bo niektóre naprawy wymagają zmiany płynu
@sberatel: z tym zbiorniczkiem wyżej to nie zawsze. Nie wszystkie samochody są volkswagenem. W hondach zbiorniczek jest dużo niżej niż korek od chłodnicy i zbiorniczek nie bierze czynnego udziału w obiegu jak na przykład we wspomnianym volkswagenie a pełni rolę tylko rezerwuaru dla rozszerzającego się i kurczącego płynu (ma tylko jeden wężyk który wchodzi do zbiorniczka przez korek i kończy się przy dnie.