Wpis z mikrobloga

Polecam sprawdzić generowania klatek FSR 3 w #starfield. Gra mocno średnia, ale to co zrobili w ostatnim patchu zasługuje na uznanie. Nawet input lag nie jest tragiczny.
To nie jest oczywiście metoda na "magiczne" zrobienie sobie 60fps tam, gdzie GPU niedomaga: wejściowe klatki muszą być w zakresie co najmniej 50-60, aby to miało sens: wtedy output jest 100 i więcej.
#gry #pcmasterrace
  • 11
  • 0
ta gra jest już praktycznie martwa wątpię czy ktoś będzie chciał ją ponownie instalować dla trochę większej ilości FPSów


@Radaka: Coś w tym jest. Ja jej głównie używam do "benchmarków". Odbiłem się od niej parę miesięcy temu, kiedy suma drobnych, irytujących błędów/niedoróbek/dziwnych decyzji projektowych osiągnęła punkt krytyczny.
Jeden z nich: map nie ma i nie będzie. Ale że co proszę?
@gacek_w: ja pograłem w nią jakoś 30h, po czym stała się nudna i okropnie powtarzalna gdzie przez ten czas natrafiałem na coraz to większe nielogiczne rzeczy, niby są planety gdzie nikt nie dotarł a jak ląduje na niej to co chwile trafiam na jakieś bazy wypełnione piratami, fabryki , kopalnie i zawsze w tej samej konfiguracji i podobnej ilości o ekranach ładowania nawet nie wspominając :D
  • 0
benchmarków? Robisz benchmarki na #!$%@? grze na #!$%@? silniku?


@ReeceWithouterpoon: No tak. To jest dobra gra do benchmarków. Są miejsca w grze, które równomiernie obciążają CPU lub GPU, albo oba na raz.
To nie jest częste w grach: zazwyczaj są albo CPU albo GPU dependent.