Wpis z mikrobloga

Mireczkowstwo Szanowne poleci jakąś szkołę na jedną, dwie godziny kursu doszkalającego z jazdy skuterem. Różowy chce kupić skuter ale ma lęki bo nigdy nie jeździł. Prawko B ma od wielu lat. Znalazłem póki co jedynie MotoKenner, ale tam chco 300 zł za godzinę kręcenia się po placu. ( _)
#wroclaw
  • 21
  • 0
@sanguediguida: byłem, jazdy testowe oferujo dopiero od kwietnia. Poza tym plac przed salonem ma z 20 m2 więc jak się rozbuja do 10 kmh to już będzie musiała zawracać. ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • 0
@yawa: chodzi właśnie o to, żeby uniknąć całego zamieszania z zakupem trupa. Nie znam się na motorach i nie bardzo mam czas żeby się z tym bujać (wyszukanie ogłoszenia, kontrola stanu podczas zakupu, rejestracja, itp.). Poza tym kupno trupa to teoretycznie większe ryzyko wypadku, itp. Potrzebuję usługi polegającej na dwugodzinnej jeździe skuterem w kontrolowanych warunkach i uważam, że 600 zł to troszku dużo. Ale jak nie będę miał wyjścia to pewnie
@Jacoos1: Nie mialem na mysli zdezelowanej tottalnie maszyny :) Ale zamiast faktycznie tracic czas i $ na "trupa" to zainwestuj te kilka stówek w plac tak jak pisałeś. Szybciej i taniej. Ale skoro ona chce wydac 20k na vespe to niepowinna miec problemu zeby wydać 1tys na plac zeby sie nauczyc :) Szkoda by było żeby sie wypieprzyła na tej vespie i pogniotła i porysowała fure za tyle kasy.
@Jacoos1

@Viking-: nie dziękuję. (σ ͜ʖσ)

Skutery wynajmują dopiero od kwietnia.


A to dziady. Byłem pewien, że tej zimy widziałem ludzi na wypożyczonych skuterach

@Nick_Login

@Jacoos1: Większa masa większa prędkość względem roweru, więc musisz używać przede wszystkim przedniego hamulca. Chyba większość początkujących zalicza przez to szlifa.


Na rowerze też powinieneś używać przede wszystkim przedniego chamulca ale z głową. Wysoko położony środek ciężkości
Na rowerze też powinieneś używać przede wszystkim przedniego chamulca ale z głową.


@Viking-: *hamulca