Wpis z mikrobloga

Kurde, obserwuje se pepperka i co chwilę są jakieś promocje na samochody

Czyżby jakiś stały trend w obniżce cen nowych samochodów? Fajnie by było

Ciekawe czy powoli się dupa pali po wejściu Chińczyków na rynek czy po prostu zwykła promocja

Bardziej wygląda na to pierwsze i z jednej strony szkoda, że chińczyki będą przejmować rynek, a z drugiej strony to też wina tych wszystkich marek, gdzie ceny #!$%@?ło w kosmos i za jakiegoś golasa trzeba było dać 100k. Niech giną

#samochody
  • 18
@Anty_Chryst pracuję w branży i tak, są spadki, ale głównie polegające na powrocie do normalnych cen po tym jak je #!$%@?ło w kosmos z racji braków na rynku półprzewodników. Po prostu teraz trwa normalna produkcja i jest dostępność aut więc ludzie nie chcą płacić milionów za jakieś gówno
@gnt_1: No wreszcie. Tak podejrzewałem że w końcu inflacja i jej obecna zapaść dotarła do producentów. BMW jeszcze sobie walnęło + 100% ceny za roboczogodzinę na koniec roku xD

Jeszcze jest kwestia bonusu cenowego dla Polaków robaków. Jakoś we Francji elektryczne auta potrafią być o 20-45% tańsze niż u nas ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 0
@SuperBasshunters no i elegancko, jestem ciekaw jak bardzo zmieni się rynek za te +-5 lat pod wpływem Chińczyków, którzy oferują lepsze samochody taniej. Czy dostosują ceny do europejskich czy może będą chcieli wygryźć jak najwięcej i będzie wałka między chinolami i europejskimi markami
  • 1
@SuperBasshunters zobaczymy, polacy muszą się przekonać do jakiejś marki i mało kto kupi coś w ciemno. I ogólnie też promocja jest marna, żadnych reklam(przynajmniej ja nie widziałem) plus lipa, że tyle tych suvow nawaliło od tych chinoli, gdzie jakieś kombiaki, sedany czy hot hatche
no i elegancko, jestem ciekaw jak bardzo zmieni się rynek za te +-5 lat pod wpływem Chińczyków, którzy oferują lepsze samochody taniej