Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Dodałem wczoraj wpis z prośbą o pomoc. Zostałem skrytykowany, że napisałem bełkot więc spróbuję jeszcze raz. Tym razem żeby dokładniej opisać sytację może wyjść trochę długo. Przyznam, że mi głupio i wstyd, że dałem się nabrać. Jeżeli nie interesują Cię problemy w stylu "Trudne sprawy" omiń ten wpis, nic ciekawego tu nie będzie.

O mnie:
- jestem młodą osobą chorą na schizofrenię (stąd może chaotyczne myśli)
- leczę się regularnie, jestem pod opieką lekarzy
- niekarany, nigdy żadnych problemów z prawem

Co się stało?
- zostałem w internecie naciągnięty na zapłacenie za usługę hotelową, na następny dzień dostawałem pogróżki, że pokój został zdemolowany, nigdy mnie tam nie było

Jak do tego doszło?
- historia jakich wiele, jestem przegrywem, pisałem na popularnym portalu z "szarą myszką", porazmawialiśmy trochę, przenieśliśmy rozmowę na whatsApp (nie wiedziałem, że łatwo się tam podszyć pod czyiś numer)
- "szara myszka" wyraziła chęć na spotkanie, ale miałem zapłacić jej za pokój hotelowy w dzień przyjazdu, w weekend miało być ciężko o jakiś, więc sama wysłała zdjęcie oferty (żaden link, uprzedzając nie rozmawialiśmy nigdy o seksie, ale mieliśmy się spotkać)
- po zapłacie kontakt z "szarą myszką" się urwał (ale wysłałem jej potwierdzenie zakupu usługi hotelowej)
- z tego co sprawdzałem na portalu, jeszcze przez kolejne dwa dni zapraszała użytkowników do rozmowy, po czym usunęła konto, usuwała w międzyczasie komentarze pod zdjęciami

Rozmowa z hotelarzem:
- najpierw telefon, niby wszystko OK, jest ostatni wolny pokój mam tylko przelać pieniądze na konto (podany numer konta, żadnych linków)
- SMS zwrotny był podejrzany w kontekście sprawy, był adres pokoju, ale bez nazwy miasta, klucz miał znajdować się pod wycieraczką
- hotel nie zebrał żadnych danych o mnie, oprócz imienia i nazwiska w tytule przelewu, nie przeprowadzał też meldowania osób, nie pokazywałem nigdzie dowodów tożsamości, nie podawałem innych danych o mnie