Cześć Czy miał ktoś kiedyś podobny problem z DHL Parcel. Z miesiąc temu zamawiałem słuchawki o wartości 480 zł i przyszła pusta paczka, spisałem na miejscu protokół oraz nagrałem filmik jak kurier potwierdza informację o pustej paczce. Zgłosiłem reklamację do DHL i finalnie dostałem odpowiedź: "W odpowiedzi na interwencję dotyczącą przesyłki, informuję, iż na chwilę obecną postępowanie interwencyjne zostało zakończone. Przesyłka nie została zlokalizowana.
Mając na uwadze treść art. 33 RODO, chcielibyśmy poinformować, że w toku prowadzonych przez nas standardowych działań operacyjnych w dniu 19.02.2024r stwierdziliśmy utratę przesyłki o numerze dowodu nadania ************.
Jest nam niezmiernie przykro z powodu przedmiotowego zdarzenia. Pragniemy podkreślić, iż zapewnienie Klientom w pełni satysfakcjonującego poziomu usług pozostaje najważniejszym celem firmy DHL Parcel.
W związku z powyższym i zgodnie z zawartą z Nadawcą umową, za szkody w przesyłce odpowiedzialny jest wyłącznie Deutsche Post AG, co oznacza, że Pana roszczenia powinny być kierowane bezpośrednio do nadawcy paczki bądź firmy Deutsche Post AG.7"
Nie wiem w sumie co w tej sytuacji. Czy faktycznie mogą mnie zbyć czymś takim czy jako dostawca to jednak oni odpowiadają całkowicie za paczkę i powinni zwrócić koszta?
Czekam do 10 aż infolinia rzecznika praw konsumenta się otworzy i będę dzwonił. Zobaczę co powiedzą jeszcze, jak nie to będę w sumie pisał gdzie mogę ale coś czuję że sprzedawca i ten deutsche AG to będą mieli to gdzieś.
@Ziewekk: dobre, w piątek przyszła mi paczka z amazon, którą kurier zostawił pod drzwiami w której miał być zegarek, także okazała się pusta. Później dowiedziałem się, że miała jakąś autoryzację w DHL i w ogóle przyszła do mnie dwa dni później. Jakbym miał użerać się z DHL to zapewne czekałbym miesiąc albo dwa i także zostałbym olany. Zgłosiłem sprawę na policję, amazon niby wysłał zwrot pieniędzy i niech sami bawią się.
Nie wiem co to za posmiewisko na wykopie z osób które idą na miesięczne przeszkolenie wojskowe i składają przysięgę. Jakby była wojna to i tak każdy z nas będzie miał gówno do gadania xD #wojsko #ukraina #wojna
Czy miał ktoś kiedyś podobny problem z DHL Parcel. Z miesiąc temu zamawiałem słuchawki o wartości 480 zł i przyszła pusta paczka, spisałem na miejscu protokół oraz nagrałem filmik jak kurier potwierdza informację o pustej paczce. Zgłosiłem reklamację do DHL i finalnie dostałem odpowiedź:
"W odpowiedzi na interwencję dotyczącą przesyłki, informuję, iż na chwilę obecną postępowanie interwencyjne zostało zakończone. Przesyłka nie została zlokalizowana.
Mając na uwadze treść art. 33 RODO, chcielibyśmy poinformować, że w toku prowadzonych przez nas standardowych działań operacyjnych w dniu 19.02.2024r stwierdziliśmy utratę przesyłki o numerze dowodu nadania ************.
Jest nam niezmiernie przykro z powodu przedmiotowego zdarzenia. Pragniemy podkreślić, iż zapewnienie Klientom w pełni satysfakcjonującego poziomu usług pozostaje najważniejszym celem firmy DHL Parcel.
W związku z powyższym i zgodnie z zawartą z Nadawcą umową, za szkody w przesyłce odpowiedzialny jest wyłącznie Deutsche Post AG, co oznacza, że Pana roszczenia powinny być kierowane bezpośrednio do nadawcy paczki bądź firmy Deutsche Post AG.7"
Nie wiem w sumie co w tej sytuacji. Czy faktycznie mogą mnie zbyć czymś takim czy jako dostawca to jednak oni odpowiadają całkowicie za paczkę i powinni zwrócić koszta?
Dzięki wszystkim za ewentualną pomoc.
#dhl #kurier #kradziez #pomocy
To była przesyłka krajowa czy zagraniczna?