Wpis z mikrobloga

@Goglez: jak chcesz jeździć 140+ w trasie to diesel. A tak to generalnie bez różnicy bo palą podobnie może trochę więcej benzyna ale w nowych silnikach już bardzo podobnie. Tyle, że serwis diesel ma droższy.
jak chcesz jeździć 140+ w trasie to diesel. A tak to generalnie bez różnicy bo palą podobnie może trochę więcej benzyna ale w nowych silnikach już bardzo podobnie.


@Fanaticz: bullshit. Przy 90kmh tyrbobenzyna spali 7l, a diesel 5l.

Tyle, że serwis diesel ma droższy.


@Fanaticz: znowu bullshit. Podlicz świece, cewki i inne duperele przez 300k. To więcej niż koszt wtrysków co 300k w dieslu. A turbo nie licz, bo benzyna
@GeDox jestem żywym dowodem że piezoelektryki potrafią i paść po 120k km. Nowe wtryski są bardzo delikatne w dieslu, to już nie czasy legendarnej trwałości. Jeszcze do tego w ciul drogie.
Przy 90kmh tyrbobenzyna spali 7l, a diesel 5l.


@GeDox: bardzo ciekawe to co piszesz bo moja benzyna 2.0T 220KM przy 90km/h na tempomacie pali wg wskazań komputera 6 litrów. A to nie jest nowoczesny silnik bo jeszcze na pośrednim wtrysku paliwa. Takie 1.5 TSI będzie palić około 5 (+ pół litra oleju). Więc trochę mijasz się z prawdą.
Podlicz świece, cewki i inne duperele przez 300k.


@GeDox: w hondach świece wymienia się co 100tyś np więc masz 3 wymiany po około 200zł. Cewki raczej są pancerne ale liczmy , że raz się wymieni to jakieś 400zł. Jak to ma się do ceny pompowtryskiwaczy i koła dwumasowego? Raczej jakiś śmieszny procent.
W moim samochodzie i nie jest to honda cewki są oryginalne przy 250tyś przebiegu. A świece wymieniam co około
w hondach świece wymienia się co 100tyś


@Fanaticz: jaki model? bo ja widzę, że serwisówka 40k

Cewki raczej są pancerne


@Fanaticz: padają przez niesprawne świece

Jak to ma się do ceny pompowtryskiwaczy i koła dwumasowego?


@Fanaticz: 1500zł wtrykskiwacz :) a dwumasa w dsg 1300zł, ale turbobenzyny też mają, więc nie wiem czemu pytasz.

W moim samochodzie i nie jest to honda cewki są oryginalne przy 250tyś przebiegu.


@Fanaticz: