Aktywne Wpisy
Nie mam pojęcia co robić, pare tygodni temu skonfrontowałem różową, że nie mam już więcej siły siedzieć w robocie w dodatkowe soboty + nadgodziny i chciałbym żeby zaczęła w koncu szukać pracy po prawie 2 letniej przerwie... Finansowo ciagle od 10 do 10, mentalnie i fizycznie jestem już wrakiem, wracam do domu po 10-11h zmianie i nawet nie ma zakupów zrobionych i musze do sklepu iść zmęczony i brudny. Powiedziałem jej wszystko
Pan_Slon +162
Wygląda jakby europejskie marki nie były w stanie konkurować ceną.
Wydaje mi się się że ostatnio pojawia się dużo artykułów na temat tego że ludzie odwracają się do elektryków,.różnego rodzaju manipulacje danymi. Np spadek sprzedaży aut w Norwegii, także elektryków ale ich udział w sprzedaży nadal rośnie i jest już ponad 90% jednak artykuły mówią o dużym spadku w sprzedaży elektryków nie zagłębiając się w szczegóły.
Raport Deloitte w którym sprawdzono na 1000 Polaków jaki kolejny samochód kupią i PHEV+BEV to tylko 10% ale to jedyny taki raport. Dlatego wrzucam ankietę żeby się przekonać czy rzeczywiście tak jest
#bev #phev #motoryzacja
Z jakim napędem kupię kolejne auto
Zobacz ceny w Europie (bo Polska to specyficzny rynek). Styczniowa obniżka była konieczna, bo Y RWD był najdroższym autem w klasie.
Znaczy że rośnie i będzie coraz więcej takich artykułów
Tak czy siak całą energię lejesz na stacji do baku, dlatego razem, nie interesuje mnie podział w tej grupie
Bardzo bym chciał bo patrząc na jakość tesli, nie mam ochoty płacić 100k więcej za porównywalnego spalinówka
O ile nie zajdą jakieś zmiany to będę jeździł obecnym dieslem do końca życia, chyba że przerdzewieje.
Ale jakbym miał kupować to szukałbym beznyna lpg lub diesel. nic innego nie biorę pod uwagę.
Elektryka nie mam gdzie ładować plus są za drogie do potęgi, i nadają się tylko do jazdy po mieście. w ogóle nie jestem targetem na nowe auta, nie
Widze po ankiecie że może nie bez powodu w raporcie Deloitte wsadzili BEV i PHEV do jednego worka, żeby widać było spadek zainteresowania elektrykami, w poprzednim roku było to 5% BEV i 14% PHEV
Zależy jaka trasa, trasa do 300km się nie wydłuża. Ostatnio chciakem jechać 440km i przez niefortunny układ ładowarek elektryk akurat taka trasę robi 1h dłużej. Normalnie jest to ok 1h/1000km więcej, dlatego jak ktoś często jeździe w długie trasy to elektryk się nie nadaje.
Po Co mi elektryk? Bo super się nim jeździ, jest dynamiczny, cichy i