Wpis z mikrobloga

Cumple, ogarniam sobie kredo pod chatę którą mam zarezerwowaną na około pół roku. Od doradcy X mam już ofertę, ale się zastanawiam jak duży sens jest znalezienie 3 innych doradców którzy mi to powyceniają + bezpośrednio samemu ogarnięcie ofert w kilku bankach? Ogólnie jakby ktoś mógł się podzielić jakimiś protipami pod kątem samego kredytu to byłbym bardzo wdzięczny, bo ja jestem w tym zielony i dopiero się edukuje.

Co w ogóle #!$%@? doradca robi poza poproszeniem banku w moim imieniu o ofertę XD

#kredythipoteczny #mieszkanie
  • 4
  • Odpowiedz
  • 0
@rwoo Robi to na pełen etat więc już przez samo siedzenie w tym na codzień wie który bank jaką ofertę może ci dać. Samemu nic tak na prawdę nie ogarniesz, jak idziesz sam do banku to i tak gadasz z doradcą tylko wtedy z takim reprezentującym tylko ten jeden bank.
  • Odpowiedz
@rwoo: Warto pytać bezpośrednio. Doradca powinien pomóc ci w formalnościach oraz doradzić w którym banku złożyć kredyt (są banki które np akceptują tylko dochody z umowy o pracę, takie które nie udzielają kredytów na budowę domu itd).

Wylicza zdolność i powinien informować o takich rzeczach jak to że jeśli zbyt dużo wniosków złożysz na raz to to obniża zdolność (więc pójście do 3 doradców to zły pomysł).

Jak najbardziej można załatwić
  • Odpowiedz
@rwoo dobry doradca wie w którym banku na co patrzą. W którzy jest najkrótszy proces, która oferta jest najlepsza, gdzie nie ma doklejonych prowizji i ubezpieczenia do uruchomienia, gdzie wycena jest najtańsza.

Dobry doradca przepycha łokciami twój wniosek, a człowiek w banku umie tylko wprowadzić wniosek, a resztę robi ktoś za niego.

Dobry doradca robi kredytow na 5-10 mln miesięcznie i nie musi przepychać „najkorzystniejszej” oferty dla niego, bo na dłuższą metę
  • Odpowiedz