Wpis z mikrobloga

Ale kisne z pisowcow i kryptopisowcow z konfy XD

EURO 2012 przyznano Polsce w 2007. Do 2012 wybudowano w ciul autostrad, ekspresówek, dworców i stadionów. W czasie kryzysu Lehman Brothers.

PiSowcy w 8 lat przewalili kilka miliardów na CPK i jedyne co im się udało osiągnąć to - uwaga - MASTER PLAN XD Nawet łopaty nie wbili i to w szczycie hossy. XD Jeszcze sponsorzy ołtarzy i pikników propagandowych mają czelność grać kartą “chyba nigdy nic nie budowaliście” i “nie można przerywać budowy!” XD No nie można, bo jej nie ma, wy pierdzielone pijawki pieniędzy podatnika.

#cpk #polityka #bekazprawakow
Gluptaki - Ale kisne z pisowcow i kryptopisowcow z konfy XD 

EURO 2012 przyznano Pol...

źródło: IMG_9577

Pobierz
  • 50
@Gluptaki: Tak wyglądały realizacja inwestycji w rządzie pisu na podstawie maili Dworczyka:
https://tvn24.pl/polska/afera-mailowa-kulisy-konsultacji-w-sprawach-inwestycji-drogowych-michal-dworczyk-o-ministrze-infrastruktury-takiej-tepoty-polaczonej-z-niekompetencja-dawno-nie-widzialem-6076286

A.A. sprawiał wrażenie, że wcale nie słucha, bredząc tylko że narażam skarb państwa na stratę miliardów i zaczął przekonywać, że trzeba dla S8 zrezygnować z kategorii S. Jurek się włączył powtarzając argumenty i dodając, że dzięki temu rozwiązaniu nie trzeba będzie prowadzić A4 nowym szlakiem (b. drogie rozwiązanie). Zirytowany A.A. sapiąc wezwał jako wsparcie dwójkę dyrektorów, którzy po
@gejuszmapkt: @Gluptaki

Dobra idioci, a teraz fakty. Po pierwsze mapa, którą wrzuciłeś to manipulacja, bo nie jest to mapa dróg szybkiego ruchu istniejących w 2012 tylko mapa pobożnych życzeń. Faktycznie istniejąca sieć dróg szybkiego ruchu pół roku po Euro 2012 wyglądała jak na zdjęciu które wrzuciłem (tylko kolor zielony).

no bo oni 7 lat decyzję środowiskową ogarniali ( ͡° ͜ʖ ͡°)

mają czelność grać kartą “chyba nigdy
aei9077 - @gejuszmapkt: @Gluptaki 

Dobra idioci, a teraz fakty. Po pierwsze mapa, kt...

źródło: Screenshot 2024-02-08 at 04.22.47

Pobierz
@Gluptaki: wczoraj skomentowałem pytaniami kilka huraoptymistycznych wpisów na temat CPK. Dzisiaj albo tych wpisów nie ma albo ktoś pokasował moje komentarze. Bardzo ciekawe zjawisko, bo wczorajsze wpisy były nie tyle wychwalaniem budowy CPK (zakładam, że w formie jaką PiS założył, bo nikt tego nie sprecyzował), co zwykłym napier#alaniem w rząd i ludzi, którzy nie przyszli na "debatę" na nowym kanale jutubowym (należącym do co najmniej szemranego typka). Ciekawa koincydencja, ale nie
zajebista mapa rzeczy które mieli zbudować a nie zbudowali xd Warszawa Gdańsk to przecież w tym roku kończą, Warszawa Lublin oddali niedawno. Połowa z tych dróg to tylko kreski na mapie były w 2013


@a665321: Wychodki nie łapią, że np. taka autostrada A2 nie została wymyślona na szybko w 2007 roku po tym jak dostaliśmy organizację Euro, tylko powstała w oparciu o analizy i dokumenty przygotowywane wiele lat wcześniej. Myślą, że
  • 0
Kraków-Katowice to nawet dziś ciężko nazwać autostradą


@DEMONzSZAFY: wiesz jak mówią, “może i ch..owa ale lepsza niż fejkowa decyzja środowiskowa”. Master Planem CPK to co najwyżej do konta bankowego horaly dojedziesz.
  • 1
typ co porównuje stadion do CPK XD


@RunAway268: typ co porównuje 4 stadiony, kilkaset km autostrad, kilka dworców - i to wszystko organizowane przez niezależne samorządy przy synchronizacji przez rząd centralny.

Ale fakt, nie ma co porównywać, bo te stadiony ISTNIEJĄ.
  • 1
Afera drogowa miała polegać na zawyżaniu wartości kontraktów i zmowie cenowej przy 140 przetargach


@woj_an: oh, to jak PiS dojdzie do władzy, będzie miało swój sejm, senat i prezydenta, oraz przez 8 lat ministra sprawiedliwości pełniącego funkcję prokuratora generalnego i CBA z pegasusem to znajdzie winnych i ich ukara, skoro “afera miała polegać”, prawda?

OH WAIT

Takie wrzuty to może miały sens w 2015.
@kierownik_niczego: Ty jechałeś tą autostradą kiedykolwiek? Oczywiście, że na całym odcinku Kraków - Katowice są pasy awaryjne. Co do długości rozbiegówek i łuków się nie wypowiadam bo nie mierzyłem, ale z całą pewnością można całość przejechać przepisowym 140 km/h. Problemem są wieczne remonty, które są prowadzone tylko w celu odraczania konieczności budowy trzeciego pasa.