Wpis z mikrobloga

@Hanlan: Tworzenie gier, szczegolnie 3d jest dosyc skomplikowane i kosztowne. Koszt developera miesieczny to 30-40k pln, a tutaj pewnie jakies studio sie za to wzielo bardziej amatorskie z kilkoma devami, pewnie tester, menadzer - taki standardowy zespol scramowy 6-7 osoby i sie robi 200-300k miesiecznie. Cos slyszalem, ze 2mln zainwestowal w to, wiec mieli polroku na to, dosyc malo.
W skrocie za malo kasy, trzeba bylo robic jakas gre indie.
@Zieew: "Koszt developera miesieczny to 30-40k pln" Bez przesady. Tak naprawde zalezy co ten deweloper robi. Jakie stanowisko ma. Deweloper w gamingu ma ogolne okreslenie ale moze to byc programista, tester, grafik, osoba odpowiedzialna za skrypty, tlumaczenie, za dzwiek itp itd. I tutaj moze to byc od 10 do nawet 50tys pln. Ale 50tys to juz tylko na bardzo wysokich stanowiskach. Zwykly programista tyle nie zarobi miesiecznie a jakis inzynier np
@ChojaK: @ChojaK No tutaj rzeczywiscie obstawiam, ze moze jeden lead dev kosztuje te 30-40k ale reszta tez jak sie policzy koszta to sprzet, jesli nie zdalnie to biuro, jakis software platny itp i sie zbiera troche tego. Nawet niech to bedzie 20-30k to zespol i tak wyjdzie te 200k miesiecznie plus jakas marza firmy, zalezy jak tam dogadani. W kazdym razie no naprawde trudno i kosztownie wydac dobra gre jesli nie