Wpis z mikrobloga

@duffman: Powiem tak: Nie znam się na androidzie, ani na Qt, ale moje wieloletnie doświadczenie na polibudzie podpowiada mi żeby nigdy nie brać zbyt ambitnych tematów prac/zaliczeń. Nikt złożoności twojego projektu nie doceni, a łatwo się wyłożyć. Na zaliczenie weź sobie jakiś "hello world" a grę w Qt na andka zrób w swoim czasie.
  • Odpowiedz
@KrzaQ2:

@szasznik:

ale ja w tym już piszę prawie pół roku. A na zaliczenie mamy właśnie napisać jakąś grę używając qtasowej implementacji OpenGL, w wersji na PC, więc pomyślałem, że kupię licencję i wydam na anka.
  • Odpowiedz
@duffman: @szasznik ma rację, ja się bardzo przeklinam za tę tendencję. A co do Qt, wersja LGPL jest darmowa, nie wiem dokładnie jak to działa na androidzie, ale iirc będziesz musiał udostępniać wyłącznie zmiany w samym Qt.
  • Odpowiedz
@duffman: ja akurat pisałem bez opengla. Po prostu w qt pisałem i na koniec kliknąłem kompiluj na androida. Ośmielę sie powiedziec, ze jak masz działające cos w QT to bedzie działać od ręki
  • Odpowiedz