Aktywne Wpisy
![Nooleus](https://wykop.pl/cdn/c0834752/a9a40c7e18352950e991fe5a3cac76cdd490602ca9240f424a66199f8a5b6470,q60.png)
Nooleus +158
Chłop się pierwszy raz całował w życiu i z kim i z innym chłopem :33333
![Nooleus - Chłop się pierwszy raz całował w życiu i z kim i z innym chłopem :33333](https://wykop.pl/cdn/c3201142/98f2d6bdc824d6e1412ee8599a019aac319b2e735db6ac45c2962b7ac446de0a,w150.jpg)
źródło: 20240629_130700
Pobierz![SzubiDubiDu](https://wykop.pl/cdn/c3397992/SzubiDubiDu_K0kfJvOeMN,q60.jpg)
SzubiDubiDu +14
Znajomy wysłał mi linka ze leje z wykopów co #!$%@?ą, żee stare premium to awaryjne jest i sie psuje co chwilę XD
Tymczasem cała polska powiatowa takimi lata i nic sie nie dzieje XDD, sam juz 2 rok lata E39 w które włożył z 700 zł na jakieś pierdoły. Tylko jest jak mówi, trzeba nie być debilem i nauczyć sie podstaw mechaniki zeby wiedziec czy warsztat cie nie chce okraść, coś zrobić przy wozie samemu albo wiedzieć czy daną awarie można olać czy trzeba ją zrobic zeby wóz latał dalej bez wiekszych problemów.
Cała polska powiatowa lata głównie ponad 20 letnimi wozami, często nawet 30 letnimi i są to ludzie co w większości większe przebiegi robią niż burżuazja z miasta XD bo latają do kołchozu czesto po 30-40 km w jedną strone audi z '95. A wy kupujecie fury z salonu i jesteście dymani przez dealerów który nawet nie chcą wam usuwać fabrycznych usterek xDDDD
#
Tymczasem cała polska powiatowa takimi lata i nic sie nie dzieje XDD, sam juz 2 rok lata E39 w które włożył z 700 zł na jakieś pierdoły. Tylko jest jak mówi, trzeba nie być debilem i nauczyć sie podstaw mechaniki zeby wiedziec czy warsztat cie nie chce okraść, coś zrobić przy wozie samemu albo wiedzieć czy daną awarie można olać czy trzeba ją zrobic zeby wóz latał dalej bez wiekszych problemów.
Cała polska powiatowa lata głównie ponad 20 letnimi wozami, często nawet 30 letnimi i są to ludzie co w większości większe przebiegi robią niż burżuazja z miasta XD bo latają do kołchozu czesto po 30-40 km w jedną strone audi z '95. A wy kupujecie fury z salonu i jesteście dymani przez dealerów który nawet nie chcą wam usuwać fabrycznych usterek xDDDD
#
![SzubiDubiDu - Znajomy wysłał mi linka ze leje z wykopów co #!$%@?ą, żee stare premium...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/1929821a290818d17fa01ddff4648c997c88228e7f9de173652449bea878b11e,w150.png)
źródło: flagshit
Pobierz
Prosiłbym o poradę treningową kogoś z większym doświadczeniem.
Słowem wstępu: waga 70kg, jeżdżę na szosie z przerwami około rok. Moc 20min jaką uzyskałem na ostatnim teście to 237W (czyli ftp 225) natomiast ramp test wskazał FTP 250W. Wykonuję treningi 4 razy w tygodniu po około 1,5h każdy (na ten moment na tyle mam czasu) + 1 raz w tygodniu siłownia.
W tym momencie trening które robię naprzemiennie na Zwift to:
- SST Low
- Intensive Aerobic x4
- The Gorby
- jazda w Z2 (raz lub dwa razy w tygodniu)
- Red Wednesday z ZTPL
FTP ręcznie zmieniłem na 240 bo przy 225 treningi są z łatwe.
Na ten moment nie utrzymam tych 240W przez 20 min a co dopiero przez godzinę.
Chciałbym zwiększyć wytrzymałość na progu i lekko pod progiem i tu moje pytanie co zmienić lub jakie jeszcze sesje treningowe powinienem wykonywać.
1.Załóż konto na intervals.icu (darmowe), lub innej stronie do śledzenia progresu treningowego.
2. Na podstawie bazowego training Load z ostatnich 2 tygodni, rozpisz plan na kolejne 3 tygodnie, zwiększając load o np. 50 tygodniowo.
3. W czwartym tygodniu robisz recovery week + test FTP. Na jego podstawie rozpisujesz kolejny miesiąc :)
4. Więcej praktycznej wiedzy, jak trenować/progresować znajdziesz np. Tutaj
Przy 8-10 h fajna formę już można budować.
@dav1ddd: Nie powinno się na podstawie TSSów budować mikrocyklu treningowego, zgubna strategia