Wpis z mikrobloga

Udało mi się trochę zmienić rejon zamieszkania na #emigracja w #kanada i stoję przed wyborem dwóch prac. Nie wiem za bardzo którą wybrać w mojej sytuacji, więc może mirko coś doradzi.

Opcja 1: PRACOWNIK PRODUKCJI BETONOWYCH

Mała fabryka betonowych krawężników, kostki brukowej, płyt betonowych, rur, zbiprnikow itp. Absolutnie nie wiem jak się tam odnajdę bo nigdy nie pracowałem na produkcji czegokolwiek. Z plusów oferują jakąś małą podwyżkę po trzech miesiącach i mają jakieś benefity. Praca od poniedziałku do piątku, osiem godzin dziennie. Dojazd autem w 10 minut.

Opcja 2: CARPENTER FARMING CZYLI SKŁADANIE SZKIELETÓW DOMU

Robota załatwiona bardziej po znajomości. Nie mam za bardzo doświadczenia w pracy na budowie a tym bardziej przy pracy z drewnem, przy stawianiu szkieletów domów. Na minus to codziennie praca na zewnątrz a z pogodą bywa różnie, przeważnie piździ. Dojazd maksymalnie 45 minut w zależności od miejsca konstrukcji. Z jednej strony mógłbym się czegoś nauczyć a z drugiej strony i tak uciekamy z tej Kanady za max. 4 lata. No i ja minus to szefu firmy nie zapewnia equipmentu i z góry powiedział że muszę sobie załatwić pas roboczy, młotek, taśmę mierniczą, ekierkę i buty robocze. Także na dzień dobry 200$ muszę zainwestować w osprzęt.

No i teraz zastanawiam się którą robotę wybrać. Obie prace są tak samo płatne, chociaż w opcji 1 oferują więcej godzin i dodatkowe szychty. A tak na prawdę nie chcę zostawać na zawsze w Kanadzie. Razem z różową chcemy tu zarobić kasę i się zawijamy za kilka lat.

#pracbaza
  • 21
@NarciarzFarciarz nie, ale za młodu miałem propozycje pracy tego typu w Polsce - zamiast 8zł na godzinę w lekkiej pracy płacili 19zł - wszyscy odradzali, poszedłem zobaczyć jak ta praca wygląda i nawet się nie przebrałem. Bardzo ciężka praca.

Chociaż może w Kanadzie to inaczej wygląda, nie mam pojęcia