Aktywne Wpisy
![orlenbikechallenge](https://wykop.pl/cdn/c0834752/83d03de41ed14f30f3af08b6e59b78f221dba289e494d43a8197cb8ee12107b9,q60.png)
UWAGA! NAGRODY DO WYGRANIA - DOŁĄCZ DO WYZWANIA #orlenbikechallenge
Czołem Wykopowicze,
przychodzimy do Was z rowerowym wyzwaniem #orlenbikechallenge, które odbędzie się w okresie 19.04-19.05. Na czym polega:
Od 19.04 do 19.05 rejestrujecie swoje przejazdy rowerowe poprzez rowerowyrownik i dodatkowo oznaczacie tagiem #orlenbikechallenge.
Wyzwanie dzielimy na cztery etapy i po każdym z nich nagradzamy dwóch uczestników, którzy skompletują największą liczbę kilometrów oraz jedną osobę, która zamieści najciekawszy naszym zdaniem wpis oznaczony
Czołem Wykopowicze,
przychodzimy do Was z rowerowym wyzwaniem #orlenbikechallenge, które odbędzie się w okresie 19.04-19.05. Na czym polega:
Od 19.04 do 19.05 rejestrujecie swoje przejazdy rowerowe poprzez rowerowyrownik i dodatkowo oznaczacie tagiem #orlenbikechallenge.
Wyzwanie dzielimy na cztery etapy i po każdym z nich nagradzamy dwóch uczestników, którzy skompletują największą liczbę kilometrów oraz jedną osobę, która zamieści najciekawszy naszym zdaniem wpis oznaczony
![orlenbikechallenge - UWAGA! NAGRODY DO WYGRANIA - DOŁĄCZ DO WYZWANIA #ORLENBIKECHALLE...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/109a8a9e3478d5aba6028fffcd942db3d82089c4f7e5f8d0f5011e705b0fa033,w150.png)
źródło: post-1
Pobierz
spirityfree +12
Mój księgowy podniósł stawkę do 240netto i wydaje mi się, że za ogarnianie mojej jednej faktury sprzedażowej plus 10 kosztowych to trochę sporo.
Ja prowadze sobie sam w Infakt, płace 70 netto ale jak sie zmieścisz w 10 dokumentach miesięcznie i zrezygnujesz z wygód to już od 15netto można sobie ogarnać
Tutaj link ze znizką 10%
https://www.infakt.pl/polecam/biurorachunkowe
Szybciej mi ogarnać w apce i zrobic przelew niż kontaktowac się z księgowym. I wszystkie statystyki sa na bieżąco
1. Mozliwość uwzględnienia straty z lat ubiegłych (odliczyłem od zaliczki wyliczonej przez infakt)
2. Nie mogłem płacić zdrowotnej na podstawie przychodu z poprzedniego roku, zawsze liczy narastająco, czyli płącisz ~400zł potem ~700zł, potem ~1200zł i potem w rozliczniu rocznym to wyrównujesz do 12x ~1200.
Fajna opcja jest księgowanie rzeczy związanych z autem bo raz wprowadzasz i potem wybierasz przy fakturce i wszystko dzieli według ustawień (limity 150/225k 50% VAT itp)
Jak masz lepsza wersję to odczytuje wszystko z faktur, tylko trzeba zerknąć. Bo potem dzwoni pani z US że VAT się nie zgadza :P, ale poprawienie w razie czego zajmuje 2 minuty, zmiana wartościi klik wysłanie