Wpis z mikrobloga

Tldr jak nauczyć się kłaść płytki gipsowe gruntowac malować czy zamurować drzwi i wstawić ościeżnice

Chce wyremontować pokój dziewczynie z którą jestem ale nic nie umiem

Ojciec mnie niczego nie nauczył
Darł mordę i tylko się chwalił że on w moim wieku to już nie wiem co robił ew jak nauczyłem się trzymać wiertarke to się śmiał że dorosły chłop to powinien to umieć

Dziewczyna z którą jestem planuje remont
Zamurować jedne drzwi wyciągnąć ościeżnice i wiadomo wyrownac ścianę z malowaniem oraz ocieplić i wzmocnić sciane bo wczneiej mieszkała tam Patola i zniszczyli trochę pokój

Ale nic nie umiem nie znam się na materiałach itp

#kiciochpyta #remontujzwykopem #remont #zalesie #przegryw
elozapiekanka - Tldr jak nauczyć się kłaść płytki gipsowe gruntowac malować czy zamur...

źródło: remont_mieszkania

Pobierz
  • 15
@elozapiekanka W sprawie remontów, na serio warto zaczerpnąć wiedzę z YT. Najważniejsze, to nie bać się spróbować, szczególnie robiąc u siebie ( ͡~ ͜ʖ ͡°) Mimo wszystko, hydraulikę i elektrykę, trudniejszą niż wymiana gniazdka lub włącznika, lepiej zlecić fachowcom, jeśli nie ma się o tym pojęcia, bo można sobie narobić bałaganu.
@elozapiekanka: wymiksuj się z tego jak najszybciej. Jak coś robisz pierwszy raz, to choćbyś nie wiem ile filmów obejrzał, czegoś nie przewidzisz albo #!$%@? i będziesz poprawiał trzy razy. Nie chcę demotywować, ale takich rzeczy albo uczysz się robiąc 'u siebie' bez presji czasu i stresu, że ma być od razu ładnie, albo idąc na pomocnika majstra za grosze bo raz, że Ci pokaże co i jak, a dwa nie będziesz
@Ddudu: Racja, trzeba być kreatywnym no ale do tego potrzebna jest jaka wiedza. Jak na suficie są drewniane belki to można zrobić podwieszany sufit na płycie KG jeśli wysokość na to pozwala.
Zdarzyło mi się robić ściany w starych budynkach co jako ocieplenie miały trzcinę a ściany wewnętrzne lepione z gliny.