Wpis z mikrobloga

pytanie do ekspertów z mechaniki, badanie techniczne negatywne, wszystko okej oprócz hamulca tylnego, nierówne hamowanie ok. 35% różnicy, ręczny jak i nożny, hamulce bębnowe. Ogólnie niedawno rozkręcałem jedną stronę bo wymieniałem łożysko, był lekki rant na bębnach który zeszlifowałem, skręcając wszystko nic nie regulowałem i tu dopatruję się powodu, bo ta strona gorzej hamuje.

Rozkręciłem tylko tę stronę, okładziny jeszcze są, ale nie jakoś na bogato, lekki rant także, ale naciągnąłem samoregulator, ręczny łapie o wiele szybciej, na podnośniku koło kręci się z delikatnie większym oporem, wcześniej było całkowicie luźne, auto nie staje dęba, można je przepchać.

i teraz pytanie czy problem powinien być już załatwiony? czy może być tak, że przesadziłem w drugą stronę teraz na tym kole czy raczej jak się koła obracają to poprostu wyciskam maksa na dwóch kołach? nie ściąga na żadną strone, ale nie idzie tego dokładnie sprawdzić oczywiście bez pomiarów, drugie sprawne koło na podnosniku też ma lekki opór, pytam bo jak ma byc lipa to umawiam mechanika, a mam tylko 14 dni

#mechanikasamochodowa #mechanika #motoryzacja #samochody
  • 23
@BeatsByDre: bylem na stacji i troche zglupialem, bo ręczny teraz dobry, rowno hamuje i sila tez ok, ale nozny dalej lipa i nawet jeszcze wieksza roznica sie zrobila, ale nie zwrocilem uwagi na ktorym kole, ale chyba na tym samym

mechanik juz umowiony ale z ciekawosci sie zastanawiam co to moze byc, wychodziloby na to ze hydraulika, cylinderek zapewne, skoro na lince trzyma dobrze i rowno to tez szczeki i bebny