19 grudnia złożyłem reklamację na pęknięte słuchawki Sony XM5 (tragiczne rozwiązanie zawiasów). 20 grudnia kurier odebrał paczkę. 2 stycznia wysłali do serwisu. Do dziś nie mam żadnej odpowiedzi.
Czy w tej sytuacji jeśli by próbowali odmówić naprawy (zwalają wine na użytkowników często mimo że to notoryczna usterka z winy słabego projektu) to mogę powołać się na zbyt długi czas odpowiedzi (>14 dni kalendarzowych) przez co reklamacja musi zostać uznana?
Zamiast się rozwijać, zwiększać swój komfort życia, kolonizować kosmos, to homo sapiens nadal morduje się nawzajem w imię urojonych, religijnych guseł i kresek na mapie. #!$%@? świat.
20 grudnia kurier odebrał paczkę.
2 stycznia wysłali do serwisu.
Do dziś nie mam żadnej odpowiedzi.
Czy w tej sytuacji jeśli by próbowali odmówić naprawy (zwalają wine na użytkowników często mimo że to notoryczna usterka z winy słabego projektu) to mogę powołać się na zbyt długi czas odpowiedzi (>14 dni kalendarzowych) przez co reklamacja musi zostać uznana?
#konsument #prawo #prawokonsumenckie #reklamacje