Wpis z mikrobloga

#taxi #bolt #uber #freenow #taxizlotowa
@Kano7 pytasz i masz, czym się różnią apki?
Apki nie różnią się znacznie ale szczegóły mają znaczenie zacznę od freenow.
Piszesz że licencjonowani najbardziej taxi heh XD
Bzdura to marketing który się przedarł do głów.
Freenow oferta podstawowa lite najniższy kurs 11 50 zl szybko idzie w górę z dystansem
Podwyższony standard droższej to samo co lite lepsze auta tzn nie dostaniesz auta starszego niż tam 2016 a tak pozatym to samo tylko kierowca musi mieć spoko ocenę chyba 4,8


Tak pozatym to tyle z oferty, przejazd z wyprzedzeniem jakieś inne głupoty to jak w każdej apce.
W freenow masz też opłatę za czas oczekiwania kierowcy tzn śmieszne 40gr za minutę, działa to tak podjeżdża ci ktoś pod chatę klika że jest i 2 minuty czas leci za free a późnej dolicza ci 40gr za każdą minute, dla kierowcy to śmieszna opłata powinna być trochę większą bo tak za godzinę czekania dostajesz 24 brutto XD.
Co do kursu możesz go anulować bezpłatnie chwilę po zamówieniu chyba że kierowca podjechał, kierowca może anulować po 5 min czekania, jeśli się kontaktował to zabierze ci z konta 10 zl chyba że wybierzesz gotówkę, z tego o wiem to wtedy też może ci doliczyć do następnego przejazdu.
Wgl freenow chyba najbardziej nastawiona apkka na kartę, co też jest wadą ja nawet nie potrafię zamówić za gotówkę dlatego nie skorzystałem jeszcze. Ale wiem że się da bo miałem takie przejazdy. Dalej co freenow ma jeszcze ciekawego opłatę serwisową, jako jedyna aplikacja dolicza ci 1,5 do każdego przejazdu i to idzie tylko do nich kierowca nawet tego nie widzi, pobierają poza tym 22 prowizji plus vat XD więc kierowca za najniższy przejazd z 11,40 dostaje jakieś 6,3 na czysto może wyjdzie z 4/5
Jest to najdroższa, najrzadziej używana , czeka się długo na kursy dla tego itd. Co do licencjonowanych kierowców to XD chłopie kierowcy są najczęściej ci sami co w bolt i w uber.
Auta tak samo jak w bolt od 2002 roku kierowcy mają te same wymagania co w innych apkach czyli mają być nie karani za umyślne przestępstwo mieć tam 19 lat, z tego co wiem freenow jest z apek po środku z wymagań tzn uber ma trochę wyższe bolt niższe. Porównując do bolta mogę się łatwiej doczepić do auta czy do kierowcy, można też oprócz kierowcy oceniać auto po przejdzie.
Zasięg jest chyba taki jak w bolt czyli miasto i kilka km poza ale wydaje mi się że ciężko złapać kurs z wsi obok bo raz drogo będzie a dwa kierowcy też za freenow niego przepadają. Jako kierowca też powiem że jako jedyna apka ocenia kierowcę tygodniowo tzn apka awansuje w miarę przejazdów ocen akceptacji kierowcę z zwykłego do srebrnego złotego czy jakoś tak, dostajesz wtedy więcej przejazdów może i lepsze, na koniec tygodnia ma to się zerować oczywiście kierowca tego nie widzi ale jakoś to ma podobno działać..
Można też zamówić przesyłkę freenow wtedy plus 10 zl do kursu, oczywiście nikt nie używa tylko zamawia normalnie..
A tak po za wszystkim to apkaa jak apka promocje działające na tej samej zasadzie zwabić nowych klientów, ostatnio mają akcje mocno uderzyli to się opłaca, ale to najlepiej mieć 3 i wtedy widzisz, ale z życia cena jest zazwyczaj podobna, ale tak przeciętne freenow najdroższe. Plus z freenow są rzadko napiwki bo tylko karta a jak ktoś daje to nie myślcie że napiwek trafia w całości do kierowcy, prowizji 22 nie ale odejmują od tego vat a nie powinni, późnej Partner zabiera procent, jak dobrze wiem pit też zabiera od tego procent, a jak ktoś jeździ na pseudo umowie to już całkiem XD z tych 5 zł zostaje z 3. Pozdrawia kierowca apek inne apki nie chce mi się opisywać bo dużo by tego było. Dla kierowcy najgorsza, dla klienta najgorsza, ja tak uważam prywatna opinia ogólnie pobiera łącznie niecałe 30% jakoś 29,5 plus do tego klient płaci 1,5 do przejazdu, freenow pobiera też tygodniowo 9,5 za samo to że jesteś kierowcą tzn za użycie aplikacji, jak ktoś nie jeździ na pewno pobiera bo widać jak jeździsz to chyba nie. Było by na tyle.
  • 3
@filip-juzwf: i Edit oferta minimalna lite 10,50 zł pasażer kierowca 9zl co do kilometrówki to jest tak zagmatwane że nie da się tego łatwo wytłumaczyć coś koło 1,5 /2,0 za km ale to zależy od czasu przejazdu mnożnika liczby kierowców miasta, oczywiście to co napisałem to u mnie.
@filip-juzwf @filip-juzwf

@filip-juzwf: i Edit oferta minimalna lite 10,50 zł pasażer kierowca 9zl co do kilometrówki to jest tak zagmatwane że nie da się tego łatwo wytłumaczyć coś koło 1,5 /2,0 za km ale to zależy od czasu przejazdu mnożnika liczby kierowców miasta, oczywiście to co napisałem to u mnie.


Co za bezsens. W tradycyjnej taxi wyjdzie to samo, ale kasa w całości dla kierowcy. Dawać się golić z 30% przychodów