Wpis z mikrobloga

#bolt #taxi #freenow #uber
Dobra odkłamujemy zarobki jeżdżę długo.
Realne zarobki bolt uber freenow wynajmując czy pracując u kogoś to 15- 20 zł na godzinę, jest tam masa patoli najczęściej nawet umowy nie dadzą, jeżdżą ukry i ciapaki, też są wypadki jeździ się najczęściej zajeżdzonym gratem...
Nie polecam.
Są dwie opcje Partner rozliczeniowy i własne auto, działalność.
Co do partnerów też kasują, pobierają więcej vatu, też śmieciowa.. Też płacicie podatki ryczałt, 8 procent, zus śmieciowy zdrowotna około 150 miesiąc, paliwo koszta itd itp. Realny zarobek w dużym mieście Krk Po LU Wr.. nie mówię o wawie ale też pewnie podobnie to minimum na czysto 20, średnio 30 max 40.
Są to zarobki po odliczeniu plus minus wszystkich opłat licząc czas potrzebny na obsługę auta myjkę itd itp.
Nie słuchajcie bzdur takie są realne zarobki czh6to weekend czy to tydzień czy lipa czy dobrze przeciętnie 30 na czysto i koniec.
Aplikacje liczą de facto podobnie zabierają około 30% Partner jeszcze zabiera z 5-10% (vaty należne, prowizje opłaty za twoją umowę itd. Ty płacisz za wachę i podatek pit- 28, koszty auta myjkę itd.
Najczęściej biznes tank trochę taniej, można odliczyć też prywatne wożenie dupy itd.
Plus minus to co płaci pasażer to 50 % w dół trafia do ciebie. Czytaj robisz 3 kursy razem 60 brutto liczysz plus minus 30 dla ciebie, oczywiście jeśli jeździsz lpg najlepiej ekonomia nie walisz mandatów itd u każdego inny przelicznik. U mnie 9 - 10 lpg
Znam miasto nie wale mandatów auto ogarniam sam, po taniości itd itp.
Jeżdżę średnio 40 h tygodniowo jak w normalnej pracy losowo raz weekend raz tydzień no wszystkiego posmakowałem.
Chciałem założyć własną działalność i jeździć na własnej dochodzi zus lecz odchodzi Partner flotowy więc plus minus miesięcznie trochę więcej odejmiesz ale możesz zatrudnić jakiegoś studenta, możesz jeździć więcej tutaj nikt procenta nie zabiera więc wychodzi mniej więcej podobnie.
  • 11
  • Odpowiedz
  • 1
@wezsepigulke: taka prawda, tutaj mógł bym jeszcze do powiedzieć o mlm bo na tej zasadzie opierają się te aplikacje gdzie najwięcej zarabia aplikacja później duzi partnerzy później mali, później jednoosobowi czy pod partnerem, a najmniej szare myszki na pseudoetatach, jest masa rzeczy do dopowiedzenia, pasażerów to nie interesuje...
  • Odpowiedz
  • 0
@wezsepigulke: nie przesadzając da się zarobić lecz jak wiesz jak to działa, tzn nie bierzesz takich kursów i jak wyżej na odpowiednim systemie to zarobisz te 4 k miesiąc więc też nie dramatyzujmy.
Ale nie jest kolorowo.
  • Odpowiedz
  • 0
@wezsepigulke: tutaj sprawa wygląda inaczej i to trzeba by oddzielny wpis, zarobki będą podobne, oczywiście da się i lepiej ale i obowiązki inne i masz nad sobą ludzi który tobą zarządzają, też dochodzi presja aplikacji gdzie ceny taxi poszły w dół. Co do klientów to 100 racja inny profil ludzi z innym nastawieniem bo w bolcie często myślą że kupują cie za 13 zł za kurs i ty im służysz...
  • Odpowiedz
  • 0
@wezsepigulke Dokładnie. Jednak na to często składa się wieloletnia praca nad pozyskaniem klienta. Sama praca w korpo u mnie na mieście i aplikacje to wychodzi na jedno właściwie. Reakcja czasu na obrotu w korpo jest gorsza i jedyny plus to mniej robionych kilometrów. Jednak co miasto to inaczej.
  • Odpowiedz