Wpis z mikrobloga

@Krall: tak, musisz to sam naprostowywać, bo urzędnicy nie wpisali realnie spełnianych norm euro, tylko wg ich idiotycznej tabelki przydzielającej normę wg kombinacji rocznika i rodzaju paliwa. Zresztą chyba samo naprostowanie też nic nie da, bo w przepisach o SCT wciąż nie opierają się na normie, tylko ww. kombinacji.
  • 0
@goferek: Z tego ogólnie co widzę w CEPIKu to nie wpisali wcale, tylko zostało w sierpniu uzupełnione automatycznie jak było puste pole.
Trzeba jakieś ultra tajne dokumenty do tego czy na słowo albo raport z BMW poprawią?
@Krall: https://www.bankier.pl/moto/bledne-normy-spalania-w-cepik-u-jak-sprawdzic-i-zmienic-dane-14362/

Niestety, jeśli dane zapisane w bazie CEPiK nie będą się zgadzały, wówczas trzeba będzie udać się do wydziału komunikacji starostwa lub urzędu miejskiego. Do zmiany zapisu w bazie CEPiK niezbędne będzie jednak dostarczenie kilku dokumentów, które trzeba będzie wcześniej zdobyć:

świadectwa zgodności,

świadectwa zgodności WE,

dopuszczenia jednostkowego pojazdu,

decyzji o uznaniu dopuszczenia jednostkowego pojazdu,

świadectwa dopuszczenia indywidualnego WE pojazdu


Czyli urzędnicy narobili burdelu (właśnie tym automatycznym uzupełnieniem o nieprawidłowe
  • 2
@goferek: Dzwoniłem właśnie do BMW Polska, wysyłają do tygodnia zaświadczenie, które powinno wystarczyć. Kiedyś podobno dawali homologacje, ale urzędy nie potrafiły się w tym odnaleźć, ale jak będzie trzeba to też nie ma z tym żadnego problemu. Dzięki bardzo za pomoc! :)
  • 0
@kipowrot: @goferek A kojarzycie może ile się czeka na aktualizację? Dzisiaj jechałem specjalnie do wydziału komunikacji, niespecjalnie byli ucieszeni i nie wiedzieli co zrobić, ale ostatecznie wpisali mi w dowód długopisem adnotacje, zapytałem czy w bazie też się to zmieni to powiedzieli, że już wprowadzone, ale sprawdzam teraz po 6h ponad i dalej mam euro5* :(