Wpis z mikrobloga

W PKP zarządzają chyba sami idioci którzy nie potrafią ogarnąć oblodzenia trakcji i pociągI czekają po 4-7h aż przyjedzie lokomotywa spalinowa aby przeciągnąć skład pomiędzy dwoma stacjami na odcinku 50km, na tarasie Sławno-Lębork ciągają składy jedną lokomotywą spalinową bo nie potrafią zsynchronizować dwóch na kilkunastu rozjazdach. #pkp #zalesie #kartonowepanstwo #kolej
  • 20
  • Odpowiedz
@Kamaz0: tej XD jechałem ostatnio IC XD już byłem przygotowany na to #!$%@? wifi, co to trzeba się do niego co 15 minut podłączać XD a tu zonk, nie ma w ogóle XD idzie konduktor to się pytam: panie, a do czego mam się zalogować? a pan konduktor na to rezolutnie: nie mamy dostawcy internetu XD a poza tym tutaj to i tak by nie działało XD WTF
  • Odpowiedz
@Kamaz0 pkp niea wplywu na pogode, a lokomotywy spalinowe jezdza na trasach stalych i nie ma nic wolnego. Coesz sie ze ta jedna jest i nie rzucaja was autobusem
  • Odpowiedz
Ale to ci idioci to chyba wszędzie na lotniskach, drogach również bo tam też były problemy zdaje się. Sami idioci w ogóle nie chodzi o pogodę ekstremalną
  • Odpowiedz
  • 0
@cybulion: gdyby nie prognozy pogodowe które potrafią przewidzieć takie sytuacja na kilka dni w przód zgodziłbym się z tym że nie mają wpływu na pogodę ale jednak można przygotować się na takie ewentualności
  • Odpowiedz
  • 0
Gdyby musieli zwracać każdemu pasażerowi koszta za takie opóźnienia to pewnie dałoby się załatwić nie jedną taką lokomotywę do pomocy
  • Odpowiedz
@Kamaz0 no nie, wiekszosc spalinowek ciagnie towary, i nie jest wlasnoscia IC a Cargo. IC te spalinowe ktore ma - wykorzystuje na trasach ktore tego wymagaja. A jako ze nie zainwestowali w pore w nowe ekologiczne spalinowki to maja nikly zapas. Taka sytuacja jak ty opisales jest w paru miejscach wiec cale sily dali gdzie mogli. A nowe Hybrydy spalinowo elektryczne sa narazie na testach u ... Orlenu. I to nie jest
  • Odpowiedz
  • 0
@wykopnet: to nawet nie jest pogoda ekstremalna a raptem marznący deszcz na paru kilometrach który zawsze się zdarza na tej trasie i zawsze nie potrafią sobie z tym poradzić.
  • Odpowiedz
  • 0
@cybulion: te co ciągają składy właśnie nie dają prądu na wagony, nie działa klima i gniazdka a oświetlenie jest przygaszone i leci pewnie na akumulatorach
  • Odpowiedz
@Kamaz0 bo podpiete sa do lokomotywy a nie wagonow.
A jest jeszcze jedna rzecz - trzeba miec maszynistow zeby podstawic wiecej lokomotyw. Z tego co wiem jest ogromny popyt, mozna bardzo szybko stac sie takowym czy to dla ICC czy Cargo czy Regio.
  • Odpowiedz
@Kamaz0 ale pan #!$%@? że zawsze. Tak, marznący deszcz oblepiający lodem wszystko dookoła to nie jest codzienna i normalna sytuacja. Nie na paru kilometrach tylko w kilku województwach
  • Odpowiedz
@Kamaz0 celowe dzialanie, od 89 celowo zabijano kolejnw polace. Teraz trwa jej powolna i mozlna odbudowa. A takie przewałki jak np. akcja newagu z oprogramowaniem które wyłącza pociagi wcale nie pomaga nam wstac z kolan.
Niemniej jednak - manewrowki nie sluza do tego zeby na szlaku ciagnac osobowy. Zostaje nam liczyc na to ze pesowskie hybrydy przejda pozytywnie testy, tak jak ich wodorowe wersje, i za pare lat bedzie mozna polozyc pantograf
  • Odpowiedz
@wykopnet to mu próbuje tlumaczyc ze to nie tylko tam taka akcja ale w calej polsce cos takiego sie dzieje i tych spalinowek jest poprostu za mało. Ew. Prywatne firmy mogly by swoich uzyczyc ale kto narazi sie na lamanie kontraktu zeby pomoc firmie ktora jest watpliwie wyplacalna.
  • Odpowiedz