Wpis z mikrobloga

#morelenet #morele to jak ten sklep zlewa klienta to szok. Jestem stałym klientem, mniej lub bardziej byłem zadowolony ale nigdy nie komentowałem tego w internecie. Dzisiaj jest ten dzień, że trochę zaczyna mnie irytować podejście że możemy wszystko a ty bierz lub spadaj. W tym miesiącu miałem dwie sytuację, jedną z monitorem gdzie udało mi się kupić taniej przed black friday, ale po kilku dniach nagle info że nie ma towaru i muszą od kogoś sprowadzić i że będzie drożej. Jak się spytałem co go jest za dostawca to od razu woda w usta, natomiast na stronie monitora było jak był że leci od nich.. więc skasowali mnie po wyższej cenie za ten sam produkt którego nie mieli na stanie i musieli sprowadzić od innego dostawcy, a reklamują się jako partner producenta xD Kolejna sprawa, miałem wszystkie produkty gotowe, po czym nagle jeden z produktów zmienił status na oczekujacy i tak wisiał tydzień. Napisałem do supportu to się okazało że nagle błąd w bazie i nagle muszą domówić bo już nic nie ma.. a na stronie obiecują że jak zamówisz to jeszcze jutro będziesz miał.. W związku z tym przesunęli .i termin dostawy, gdzie już czekam ponad dwa tygodnie na wysłanie zamówienia przez ten jeden produkt... musiałem to z siebie wyrzucić. Ostatnie zakupy w tym sklepie, jak dalej będą lecieć w balona to wszystkie sytuację jakie miałem z tym sklepem przez ostatnie lara zgłoszę do UOKiKu
  • 1
  • Odpowiedz
Jestem stałym klientem, mniej lub bardziej byłem zadowolony ale nigdy nie komentowałem tego w internecie.

Ostatnie zakupy w tym sklepie, jak dalej będą lecieć w balona to wszystkie sytuację jakie miałem z tym sklepem przez ostatnie lara zgłoszę do UOKiKu


@LunarDryden: powodzenia, z takim nastawieniem to na starość sklepów Ci zabraknie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz