Wpis z mikrobloga

zapieczone hamulce możesz mieć i w paru letnim aucie.


@r5678: ale nie w nowym za 150k. Sorry, ale ewidentnie nie masz do czynienia z nowymi samochodami. Inaczej nie broniłbyś tak zaciekle starych strucli.
  • Odpowiedz
@pokaczw: Ceny Octavii Kombi zaczynają się od 104k, a zwykłej Octavii od 100k. Protip: bierzesz inną wersję silnikową, inną skrzynię biegów, uboższy pakiet wyposażenia i cena potrafi radykalnie zmaleć.
  • Odpowiedz
@piwakk
reflektory to rzeczywiście.. ale przypominam, że mówimy o dopłacie 60K w przypadku nowego samochodu i ponad 120K w przypadku używki.
Chodzi głównie o sam fakt różnicy pieniędzy w tym co oferuje dany produkt. i w żaden sposób nie jest to opłacalne

to w takim gruzie się może nagle wszystko zepsuć.

Totalnie nie prawda. Jak wiesz co masz oraz się znasz to nie ma Cię co zaskoczyć.

Czekaj, a to nie jest
  • Odpowiedz
Tak jak myślałem, porównanie style 1.0 TSI z sportline 2.0 TDI.
@PiotrFr: nie, 1.5 TSI z tego co pamiętam, na pewno nie był to najsłabszy turbo. i dobrze doposażona. musiałbym poszukać pdf-a
  • Odpowiedz
@r5678:

Zły przykład, należało by porównywać smartfony o praktycznie takiej samej wydajności.


Ale nie są takie same.

Poproszę w takim razie dane auta nowego które będzie lepsze od każdego gruza


Każde nowe

nie, 1.5 TSI z tego co pamiętam, na pewno nie był to najsłabszy turbo. i dobrze doposażona. musiałbym poszukać pdf-a


W Fabii 1.5 występuje tylko w Monte Carlo i kosztuje 100k
  • Odpowiedz
@r5678 A ja to rozumiem chyba o co ci chodzi z tym porównywaniem samochodów obecnie nowych z starymi.
Jakby w 2015 zrobić podobne porównanie auta średniej klasy typu VW Passat z salonu vs 15-20 letniego używanego to by była przepaść na rzecz nowego, bo stare:
- miałoby pewnie jakiegoś archaicznego słabego Diesla lub dużego benzynowca co pali powyżej 10l/100km
- zero wyposażenia, jakby był fart to może trafiłyby się elektryczne szyby i
  • Odpowiedz