Wpis z mikrobloga

  • 0
@Arno1d ja go kupiłem jako pseudo cafe racer
Ale to nie to
Były takie małe, boczne lusterka
Kierownica pochylona do przodu - jak podniosłem, okazało się, że mega krzywa, więc podmianka na kiere kawasaki ze szrotu
No ale ona zaślepiona, to lusterka wymienione
Do dupy też był łańcuch i manetka - obie części nowe, a manetka wymieniona na aluminium
Reflektor - przez żółty gunwo świeci, aczkolwiek kolega wziął hajs, niby kupił i
  • Odpowiedz
  • 0
@WolvvloW to jak ma być cafe racer to lusterka do zmiany, może na chrom albo jakieś odpowiednie, te skuterowe są koszmarne, choć widocznosc dobra, takie właśnie miałem w skucie..
  • Odpowiedz
  • 0
@Zielony34 prawko i tak zrobię, ale to z myślą o modyfikacji czegoś większego lub o wycieczce zagramanice i wynajmie tam czegoś

Zrobiłem nim już koło 1000 i się nie nudzi
  • Odpowiedz
  • 0
@Zielony34 jasne, domyślam się

Kupiłem to, żeby się turlać po moich Mazurach. Pewnie, że fajnie będzie mieć 400, 500 lub nawet 250. Póki co mam go i mi się podoba.
  • Odpowiedz
@WolvvloW 250 to pojemność, która jest białym krukiem. Po prostu takie motocykle się nie sprzedawały i nie sprowadzały z zachodu. Łatwiej będzie ci dostać 500-600. Pojemność to nie wszystko, silniki różnią się charakterystyką i możesz mieć bardzo grzeczne i przyjemne 600, oraz agresywne 400. Na pewno znajdziesz coś dla siebie, a 125 może ci podpowiedzieć, w która stronę chcesz w przyszłości iść.
  • Odpowiedz
Bandit 400 za 1600 złotych


@WolvvloW: Mordeczko, te motory chodzą zadbane po 6k. Dodatkowo już są kłopoty z częściami do nich. Jest to zajebisty, ale bardzo rzadki model. Silniki kręcą się do 18k rpm i wspaniale to brzmi. Bardzo bym chciał, ale boję się już serwisowania tak starego sprzętu. Jak ktoś sprzedaje Bandziora 400 za 1600 to tylko na części.

Bandita 600 dostaniesz bez problemu w przedziale 5-7k i w coś
  • Odpowiedz
  • 0
@Zielony34 aj, mnie sportowe nie kręcą
Wolę te o niższych obrotach i takie bardziej retro

Ciekawe, że te 500-600 są tańsze od 250-400. No ale to kwestia popularności.

Myślę jeszcze o małym swapie silnika w moim z 10 KM na 15 KM. Nie wiem, czy ma to sens. Raczej nie bardzo zapewne.
  • Odpowiedz
@WolvvloW Ale ja Ci żadnego sporta nie poleciłem xD Patrzyłeś w ogóle na google za tymi modelami?

SWAP ma sens zerowy. Szkoda pracy, kasy i wszystkiego. Nic ci to nie da.
  • Odpowiedz
@WolvvloW: Bandit 400 miał dwie wersje - kręcił się do 16 i 18k rpm. Miał chyba 50KM i 4 cylindry.

Honda się do 12k kręci, Bandit 600 chyba również. Zresztą jaka to różnica? Silnik to nie tylko obroty. Poczytaj troszkę o tym, bo nie wyjaśnię Ci tego tak prosto. Na pewno oba te modele są bardzo fajne na początek, chociaż mówią, że Bandzior 600 trochę za ciężki i toporny.

https://www.youtube.com/watch?v=VeV7cTrJNyw&ab_channel=LowLandRides tu
  • Odpowiedz
@WolvvloW: jak sprzedasz za rok to ktoś będzie zdejmował te osłonki i manetki i zakładał swoje " lepsze" :) może przerobi na Cafe, takie uroki... każdy chce mieć po swojemu, ale to dobrze lubię indiwidualne wersjie nawet jak ktoś zrobi disco polo
  • Odpowiedz