Wpis z mikrobloga

@cysiekw: @frutson okazuje sie ze po prostu jestem głupi i źle włożyłem karte a ta pani może mnie cmoknąć w dzyndzla, wszystko działa - po jej wiadomości myślałem że rzeczywiście jest jakaś blokada przez którą router nie czyta karty ale na logike nie miałoby to sensu. Dzięki za pomoc <3
@Samochodzik_ Niestety, w biurach obsługi bywa sporo osób średnio kompetentnych technicznie i zapewne stąd taka odpowiedź. Nie usprawiedliwia to oczywiście tego, że tym samym zostałeś wprowadzony błąd.

Generalnie - jak przedmówcy wspomnieli - w takich sytuacjach lepiej polegać na informacjach od osób się pasjonujących tą tematyką niż konsultantom operatorów. Bo Ci pierwsi mogą z praktyki lepiej wiedzieć, jak "w praktyce" (w domyśle - nie zawsze zgodnie z literą regulaminów) działają usługi.

Tym
@Matpiotr: pisałem na czacie żeby mieć potwierdzenie od pracownika że taryfa jest rzeczywiście bez limitu danych, a z tym pytaniem to rzeczywiście mnie poniosło ;-; na szczęście wszystko działa
@mp107: kamień spadł mi z serca jak okazało się że ta opcja działa, ciężko o to znalezienie internetu mobilnego nolimit bez umowy za 40zł/msc z na tyle zadowalającą prędkością i bez żadnego lejka. oby rozwiązanie działało jak najdłużej

dziękuje za pomoc i cenne rady(ʘʘ)