Aktywne Wpisy
kotka-a +413
BoroPrimorac +379
Pamiętacie tę żenadę jak uśmiechnięte fajnopolaki z warszawki oglądali obrady sejmu w kinie?
#polska #wybory #sejm #warszawa #nieruchomosci
#polska #wybory #sejm #warszawa #nieruchomosci
Mam PS5 od pół roku i zepsuł się napęd. Zdarza się, wysłałem na gwarancję (24 listopada) w oryginalnym opakowaniu i czekam na naprawę.
Pierwsza czerwona flaga: zero kontaktu ze strony serwisu (mimo że miał być i wiem, że paczka przynajmniej dotarła do centrum dystrybucyjnego, bo mam link do śledzenia). Po półtora tygodnia nagle 5 grudnia dostaję maila:
Tytuł: Sony PlayStation Zwrot — wysłaliśmy przesyłkę
Treść: Informujemy, że Twój system PlayStation dotarł do naszego centrum napraw.
I robi się ciekawie - z jednej strony wygląda na to, że paczka dotarła, ale treść mówi co innego - że serwis ją otrzymał (tego maila spodziewałem się tydzień wcześniej). Znalazłem w końcu formularz sprawdzania statusu naprawy (nie było o nim mowy w mailu), który pokazał, że konsola zostanie wysłana z powrotem #profit.
Konsola przyszła wczoraj (8 grudnia) w zastępczym opakowaniu (papa oryginalne pudełko), bez żadnej informacji o tym co się wydarzyło i na czym polegała naprawa. Wyjaśnienie jest proste - nawet nie próbowali - to nowy model z innym numerem seryjnym. I pewnie bym nie narzekał, gdyby nie to że...
Po włączeniu Final Fantasy XVI pojawiają się artefakty graficzne, co wskazuje na przegrzanie GPU! Wygląda na to, że dostałem jakiś uszkodzony sprzęt, który przy intensywnej grze pokazuje swoje wady. Gdybym nie grał w FF XVI (znane z tego, że ora sprzęt), prawdopodobnie dowiedziałbym się o tym po dłuższym czasie, po gwarancji. Nie muszę mówić, że na moim oryginalnym egzemplarzu nie było tego problemu...
Będę sprawę kontynuował w poniedziałek, ale rada ode mnie - sprawdzajcie swój sprzęt, który otrzymujecie z powrotem. Mogłaby Was czekać niemiła niespodzianka za jakiś czas (pewnie już po gwarancji). Mój egzemplarz (na szczęście!) był po prostu w wyjątkowo złym stanie więc udało mi się to zawczasu wykryć (ⴲ﹏ⴲ)
#playstation #gry #sony
@Articles: pierwszy błąd - oddawaj do sprzedawcy na rękojmię, a nie na jakąś durną gwarancję u producenta.
Teraz jak masz nowy sprzęt z nowym nr seryjnym to pozamiatane, musisz się kopać z koniem