Wpis z mikrobloga

Ostrzeżenie: Nie polecam serwisu Sony!

Mam PS5 od pół roku i zepsuł się napęd. Zdarza się, wysłałem na gwarancję (24 listopada) w oryginalnym opakowaniu i czekam na naprawę.

Pierwsza czerwona flaga: zero kontaktu ze strony serwisu (mimo że miał być i wiem, że paczka przynajmniej dotarła do centrum dystrybucyjnego, bo mam link do śledzenia). Po półtora tygodnia nagle 5 grudnia dostaję maila:

Tytuł: Sony PlayStation Zwrot — wysłaliśmy przesyłkę
Treść: Informujemy, że Twój system PlayStation dotarł do naszego centrum napraw.

I robi się ciekawie - z jednej strony wygląda na to, że paczka dotarła, ale treść mówi co innego - że serwis ją otrzymał (tego maila spodziewałem się tydzień wcześniej). Znalazłem w końcu formularz sprawdzania statusu naprawy (nie było o nim mowy w mailu), który pokazał, że konsola zostanie wysłana z powrotem #profit.

Konsola przyszła wczoraj (8 grudnia) w zastępczym opakowaniu (papa oryginalne pudełko), bez żadnej informacji o tym co się wydarzyło i na czym polegała naprawa. Wyjaśnienie jest proste - nawet nie próbowali - to nowy model z innym numerem seryjnym. I pewnie bym nie narzekał, gdyby nie to że...

Po włączeniu Final Fantasy XVI pojawiają się artefakty graficzne, co wskazuje na przegrzanie GPU! Wygląda na to, że dostałem jakiś uszkodzony sprzęt, który przy intensywnej grze pokazuje swoje wady. Gdybym nie grał w FF XVI (znane z tego, że ora sprzęt), prawdopodobnie dowiedziałbym się o tym po dłuższym czasie, po gwarancji. Nie muszę mówić, że na moim oryginalnym egzemplarzu nie było tego problemu...

Będę sprawę kontynuował w poniedziałek, ale rada ode mnie - sprawdzajcie swój sprzęt, który otrzymujecie z powrotem. Mogłaby Was czekać niemiła niespodzianka za jakiś czas (pewnie już po gwarancji). Mój egzemplarz (na szczęście!) był po prostu w wyjątkowo złym stanie więc udało mi się to zawczasu wykryć ()

#playstation #gry #sony
Articles - Ostrzeżenie: Nie polecam serwisu Sony!

Mam PS5 od pół roku i zepsuł się n...

źródło: IMG_0433

Pobierz
  • 24
@My5z0n topowe słuchawki wtedy XM3 dwa razy w serwisie, dobrze że miałem przedłużoną gwarancję, PS3 kupiona w Sony Centre zepsuta , od razu poszła do serwisu, mp3 player Nw 826 Aku padł zaraz po gwarancji , micro wieża Sony non stop w serwisie z powodu kiepskiej jakości lasera , CD player serii EŚ też miał problemy z laserem .telefon W910 rozpadał się w rękach , jedynie stary telewizor rodziców na trinitronie działał