Wpis z mikrobloga

#tinder to nie jest aplikacja, która służy do poznawania kogoś sensownego. Gdyby tak miało być, przy takiej ilości użytkowników dość szybko każdy znalazłby to czego szuka i odszedł.

To jest aplikacja do zarabiania pieniędzy na prymitywnych i oczywistych potrzebach facetów i kobiet. W interesie firmy robiącej apkę jest możliwe utrudnienie ludziom znalezienia kogoś z kim "wypiszecie się" z interesu.
  • 9
Jeśli jest na nim 30% kobiet i 70% facetow to liczba uzytkownikow nic nie da


@Feministka2000: a jeśli 10 i 90 to będzie lepiej? a 90/10 będzie idealnie?

No więc nie. To jest skonstruowane do robienia kasy. Amen. Wszystkimi możliwymi trickami psychotechnicznymi i marketingowymi.
przy takiej nierównowadze liczby facetow I liczby kobiet to stracił swoją funkcjonalność


@Maxior99: to nie nierównowaga spowodowała bezsensowność. To ma udawać działanie a jedyny cel to kasa. Po prostu zoptymalizowali finansowo coś, co może kiedyś miało ambicje być serwisem do znajdowania partnerów.
@kosmita: oczywiście, że nierównowaga
Przecież jaki aplikacja ma wpływ na to jak wyglądają tam rozmowy ?
Może mieć tylko wpływ na to czy Cie odpowiednio pozycjonuje żebyś wykupiłem platinum
@Maxior99: proporcjami ilości użytkowników też steruje algorytm. Wyświetla określoną ilość profili i czekaj. To nieważne ile osób jest zarejestrowanych w wybranych widełkach... możesz zwiększyć odległość, albo widełki wiekowe co jest bezsensownym posunięciem, albo wykupić płatną opcję, która coś-tam udaje.
@kosmita: na koniec dnia przeciętna kobieta ma 300 matchy I każdy ją spamuje
A przeciętny facet ma 30 matchy z tego 20 od początku nie odpisuje
W takich warunkach nie da się zbudować odpowiednich relacji
@Maxior99: tak było od początku, nawet jak apka jeszcze jako tako ludzi łączyła w pary. W innych serwisach, które były przed tinderem też ilość spermiarzy przytłaczała.

Tu nie chodzi o ilość par ale jakość kandydatów/tek jaki są ci proponowane. Trendy społeczne i obyczajowe są analizowane, podkręcane są psycho mechanizmy wzmacniające schematy zachowań wykluczające sensowne parowanie i ew. odchodzenie z serwisów.