Wpis z mikrobloga

  • 0
Nie mamy zgłoszonych informacji odnośnie wycieku danych. Jeśli masz wątpliwości co do podejrzanych sytuacji, wiadomości czy nietypowego zachowania pracownika, prosimy niezwłocznie skontaktować się z infolinią.
Więcej zasad bezpieczeństwa udostępniamy na naszej stronie: pkobp.pl/klient-indywidualny/aplikacja-iko-ipko/bezpieczenstwo.
@Rustyyyy:
Na ile znam podejście banków to robią wszystko zgodnie z literą prawa. Więc od czasu wejścia RODO raczej by się chwalili (wcześniej niekoniecznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)).

Ale jednak przesłanka, że jest inaczej dość mocna. Inna sprawa, że jak co kwartał to szukałbym raczej innych powodów. Tylko najgorsze janueszeksy potrafią tak często gubić bazę, a według moich obserwacji PKO jest jednak dość niezłe w tym zakresie
@Rustyyyy: Twoje hasło wyciekło pewnie przez jakiś stealer. Najpierw ktoś Cię zainfekował. Później sprzedał Twoją paczkę danych, a ktoś inny ją udostępnił za darmo, bo została już przeruchana. Taki jest przebieg wydarzeń i stąd ten alert.

Wina prawdopodobnie leży po Twojej stronie, a nie banku. Sprawdź na leakcheck, czy dane gdzieś fruwają w sieci.